craps tabell strategi

craps tabell strategi

Det ser ut til at den foreslåtte opprinnelsen til craps bare er begrenset av fantasi og er forskjellig basert på hvem du konsulterer. En ting som alle er enige om er at noen form for spillet har eksistert i tusenvis av år.

Kunne tice spill ha blitt født flere tusen år f.Kr. da flere primitive kulturer rullet bein for å guddommelig guds vilje? Kunne det være grunnen til at vi fortsatt bruker slangeterminen "bones9quot; selv i dag når det refereres til terninger?

Det ser ut til å være en god innsats at terningen er de eldste gambling redskapene kjent for mannen. Jeg gjør denne uttalelsen basert på rapporter fra arkeologer som avdekker sjansespill i Mesopotamia, som var over 5000 år gamle og terninger som ble antatt å være enda mer gamle. Det ble også funnet regnskap for gambling i Great Pyramid of Cheops, som dateres tilbake til 3000 f.Kr.

I Bibelen under Moses lov, "lots9quot; ble noen ganger kastet for å fastslå Guds vilje. Det hebraiske ordet for "lot9quot; betyr småstein eller liten stein. Senere i Det nye testamente, var det ved kasting av mye at de romerske soldatene spilte for Jesu kappe. Det virker ganske åpenbart at terningene ble brukt i massevisning og selv Caesar refererte til spillet da han krysset Rubicon med sine tropper og ropte, "Døen har blitt kastet!" Selvfølgelig sa han det på latin. Men seriøst, er etruskerne kreditert med å ha introdusert 6-sidig terning til Roma.

Vi vet sikkert at en tidlig form av det vi ser på kasinoene ble spilt i det 18. århundre av engelskmenn som kalte spillet "Hazard9quot ;. Det begynte snart å vises i franske kasinoer hvor spillet ble spilt mot huset. I den engelske versjonen konkurrerte spillere imidlertid mot hverandre. "Fransk fare" Til slutt begynte å bli referert til som "Craps9quot; som faktisk var en perversjon av slang sikt "crabs9quot; og referert til et rulle av et par. I dag er et par en fortsatt en craps-rulle, men den mer brukte slangen for den er "slangeøyne".

Terninger ble brakt til New World av oppdagelsesreisende og nybyggere, og spillet utviklet seg og endret seg noe fra det som spilte i sofistikerte franske kasinoer. I New Orleans i 1813, tilpasset Bernard de Mandeville Hazard inn i spillet Private Craps som til slutt ble ganske populært på Mississippi River Boats og i gamblinghallene over hele landet.

Det var imidlertid et lite problem med Private Craps. Siden det bare brukte Come-spill og Field-spill, bidro det til å snyte ved bruk av vektet eller barbert terning. Til slutt utviklet en dice maker, kalt John H. Winn, en versjon der spilleren kunne satse for eller imot skytespilleren, og dette eliminert ganske mye effektiviteten av terningene som var endret for å snyte. Winns versjon av craps er i utgangspunktet det som nå er kjent som Bank Craps. Dette er hva som spilles på kasinoer i dag.

Et kasino craps bord kan virke litt mystifying og kanskje til og med skremmende til en nybegynner som ikke vet noe om spillet. Jeg mener, når du vurderer at det vanligvis er en sky av sigar og sigarettrøyk som henger over bordet, og du hører folk snakke i kode som roper ting som "$ 5 Yo!" eller "Horn High Ace-deuce!" hva er en person å tenke på? Man kan også observere at craps-spillere synes å være på ri en emosjonell berg-og dalbane og har enten mer moro enn noen andre i kasinoet eller de er mest avskyelige.

Vel, i de neste avsnittene skal jeg prøve å fjerne kjole av mystikk og la deg inn på moroa som jeg forklarer spillets regler og hvordan man spiller. Jeg vil også ta på noen av terminologien, slik at du ikke engang trenger en dekoderring når du endelig går opp til et craps-bord og legger en innsats.

Casino Craps spilles med to terninger som har totalt 36 forskjellige mulige kombinasjoner. Det er 11 tall som kan rulles med de 36 kombinasjonene (2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 og 12). 7 er det vanligste nummeret siden det er flere kombinasjoner som produserer en 7 enn noe annet nummer, seks i det hele tatt. Det er fem kombinasjoner som produserer en 6 og også fem som produserer 8. Fire kombinasjoner produserer 5 og 9, tre for 4 og 10, to for 3 og 11, og en for hver 2 og 12.

Som du ser på et kasino craps bord, vil du legge merke til at det er et individ som sitter i midten av bordet på gropssiden. Denne personen er kjent som "Boxman9quot; og han / hun har ansvaret for spillet. Boxman løser eventuelle tvister som måtte oppstå. Blant hans andre plikter er å se forhandlerne for å forsikre seg om at de gjør riktige utbetalinger, så vel som å holde et skikkelig øye for eventuelle potensielle bedrager.

Flankering Boxman på både hans høyre og venstre er en forhandler som håndterer innsatsen på hans / hennes halvdel av bordet.

I midten av bordet overfor Boxman er "Stickman9quot ;. Han ringer ut resultatet av hvert kast av terningene og henter terningene med en lang pinne som er buet på enden (dermed begrepet "Stickman9quot;). The Stickman har også ansvaret for å bestille proposisjonsspillene som ligger på layouten i midten av bordet foran ham. Når en innsatsbud vinner, godkjenner Stickman mengden av betaling og til hvilken innsatsen er betalt.

Casino Craps-bordene kommer i forskjellige størrelser som spenner fra åtte fot til fjorten meter. Så det maksimale antall personer som kan bli innkvartert på et crapsbord varierer også, men varierer fra tolv til tjue eller så.

Hver spiller ved bordet kan ta en sving ved å skyte terningene dersom han / hun ønsker det, og terningen beveger seg rundt bordet med urviseren. Når det kommer til hans tur, hvis en spiller ønsker å kaste terningen (det er ikke obligatorisk), må han eller hun sette en innsats enten på Pass Line eller Pass Pass-linjen.

Minste innsats for craps i de fleste kasinoer er $ 5, selv om det er noen mindre spillesteder som kan ha minimumsinnsatser så lave som $ 1. Som med andre kasinobordspill kan minimumsspillet variere fra bord til bord. Normale bordminimum er $ 5, $ 10, $ 25 og $ 100. Minimumsbeløpet er lagt inn på innsiden av hver craps-tabell.

Hvis en spiller velger å skyte terningen, fortsetter han å kaste dem til han "syv er ute" (denne termen vil bli forklart kort tid). Deretter tilbys terningene til den neste spilleren til venstre.

Når en ny skytter får terningen, blir hans første rulle kalt "Kom ut" rull. Også, hvis skytten gjør sitt poeng, er den første rullen etter et laget også en Come Out-rulle. Hvis en skytterens Come Out-rulle er en 2, 3, 7, 11 eller 12, blir en annen Come Out-rulle laget. Come Out ruller fortsetter å bli gjort til en skytter ruller en 4, 5, 6, 8, 9 eller 10. Når dette skjer, sies skytteren å ha etablert et poeng og gjør ikke lenger Come Out-ruller.

Den første innsatsen vi vil diskutere er en av de mest fremtredende spillene som vises ovenfor på det typiske kasino craps-oppsettet. De "Pass Line" er innsatsen at de fleste spillere som er nye til spillet, vil gjøre. En Pass Line-innsats er plassert rett i midten av det merkede området "Pass Line" på oppsettet. Det er viktig å plassere innsatsen i midten av dette området slik at det ikke berører en linje fordi innsatser plassert på den indre linjen eller utenfor den ytre linjen er forskjellige spill.

En Pass Line-innsats vinner hvis Come Out-rollen er en 7 eller 11. Spilleren er betalt til og med penger eller en til en odds på en vinnende Pass Line-innsats. Når en 7 eller 11 rulles på Come Out-rullen, blir terningene sagt "Passed9quot ;. Hvis en 2, 3 eller 12 rulles på Come Out-rullen, utgjør dette en Craps Roll, og Pass Line taper automatisk, men skytten mister ikke terningen.

Når noe annet enn en 2, 3, 7, 11 eller 12 rulles på Come Out-rullen, blir tallet skytterens poeng. Poenget vil alltid være en av de seks "boks nummer" (4, 5, 6, 8, 9, 10). Hvis skytteren så kan rulle sitt poeng før han ruller en 7, har terningen gått og han vinner sin Pass Line-innsats. Men hvis han ruller en 7 før han ruller det etablerte punktet, går Pass Line-spillet. Skytespilleren har "sevened ut" og hans rulle er avsluttet. Legg merke til at annet enn på Come Out-rullen, terningruller på 2, 3, 11 eller 12 har ingen effekt på Pass Line-spillet.

En Come Bet er plassert i det store området merket "Come9quot ;. En Come Bet fungerer på samme måte som en Pass Line-innsats, men den er laget etter en Pass Line-innsats. Med andre ord kan du bare lage en Pass Line-innsats på en Come Out-rulle. Men hvis du vil fortsette å lage en Pass Line-type-innsats etter at et poeng er opprettet, plasserer du innsatsen din i Come-området. Akkurat som en Pass Line-innsats, vinner Come Come på en roll på 7 eller 11 og taper på 2, 3 eller 12. Hvis noen andre nummer rulles (4, 5, 6, 8, 9 eller 10), flyttes forhandleren Come Bet til det nummeret på layoutet. Hvis det nummeret rulles igjen før en 7 rulles, vinner Come Bet, men hvis en 7 rulles først, blir den tapt. Så du ser, et Come Bet er det samme som en Pass Line-innsats, med unntak av at den er laget etter at et poeng er opprettet. Det betaler også penger som en Pass Line-innsats.

Pass Line-spill og Come-spill sies å være "kontraktsspill" som betyr at når du gjør disse spillene kan du ikke plukke dem opp. Du er under kontrakt for å legge igjen budet på bordet til det enten er vunnet eller tapt.

Pass Line og Come-spill blir kalt "gjør side" spill fordi du satser med skytespilleren. Du satser på at han enten vil vinne på hans komme ut roll ved å rulle en 7 eller 11 eller senere seier ved å gjøre sitt poeng.

En Ikke-Pass Line-innsats er motsatt av en Pass Line-innsats. Hvis du vil legge merke til på oppsettet ovenfor, er ikke pass-linjen det neste området inne i passelinjen, og det er her du plasserer innsatsen din hvis du vil satse på skytteren.

Vinner Pass ikke eller ikke kom, Bet betaler selv penger

En Ikke pass-innsats tap hvis Come Out-rollen er en 7 eller 11, men den vinner når Come Out-rollen er en craps-roll på 2 eller 3. Du vil også legge merke til på layouten som det står "Bar 12". Det betyr at hvis Come Out-rollen er en 12, vinne ikke Pass-innsatsen, men det mister heller ikke. For spilleren ved å ikke passere eller ikke komme, er det som om rullen ikke skjedde. Ved å ikke betale Pass ikke eller ikke komme på en craps-roll på 12, får huset sin fordel over en Ikke-spiller. Ellers kan en spiller bare satse Ikke pass eller ikke kom hele tiden og være trygg på å vinne på lang sikt siden han ville ha en fordel.

Etter at et poeng er opprettet, vinner ikke Pass-innsatsen dersom en 7 rulles før poenget og tapet dersom poenget rulles før en 7. Så, når et poeng er etablert, er oddsen i favør av en Ikke Pass bettor, men er 22% mot ham på Come Out rollen.

Ikke kom-spill blir plassert i den lille boksen som er merket "Kom ikke" plassert i hjørnet av oppsettet ved siden av forhandleren. Den Ikke Come Bet er akkurat som Ikke Pass-spillet, med unntak av det er laget etter Come Out-rullen. Den vinner på en rull med 2 eller 3, er sperret på en rulle på 12, og tap til en 7 eller 11. Ellers beveger den seg til hvilket nummer som rulles og er plassert bak det nummeret på layouten i stedet for på nummeret som en vanlig Come Bet. Når en ikke kommer til spill, går det til et nummer, hvis det nummeret rulles igjen, taper det. Men hvis en 7 rulles før det bestemte nummeret rulles igjen, vinner ikke innsatsen. For eksempel, hvis en Ikke-kom-innsats er plassert og en 5 rulles, plasserer forhandleren innsatsen bak 5. Hvis en annen 5 ruller før en 7 rulles, kunngjør forhandleren "ned bak" og fjerner ikke Come Come-beten fordi den har mistet. Men hvis skytten ruller en 7 før en annen 5 har rullet, vinner ikke innsatsen og DC-spilleren blir betalt.

Før du forlater temaet Ikke kom og ikke passer spill, bør jeg nevne at ingen av disse spillene er en kontraktssats. Derfor kan de hentes når som helst mellom ruller. Men når en ikke passerer eller ikke kommer til å satse har gjort den forbi 7 og 11 og har blitt etablert på en boks nummer, bør den aldri bli hentet fordi oddsen er så sterkt til fordel for ikke spiller.

Ved hjelp av en sidebeskrivelse på terminologi, sies en spiller som satser på Ikke pass og ikke kommer, noen ganger å spille "Mørk side".

Odds-innsatsen er en egen innsats som kan gjøres etter at poenget har blitt etablert på en Pass Line-innsats, Come Bet, Ikke Pass Line Bet, eller Kom ikke. Det er faktisk den beste innsatsen som tilbys av noe kasino når som helst fordi det er den eneste innsatsen i kasinoet som er betalt av med riktige odds.

På en Pass Line-innsats, etter at poenget er oppnådd, plasseres odds-innsatsen bak Pass Line-innsatsen (utenfor Pass Line-området mellom bordets vegg og den ytre linjen i Pass Line-området). Når en Come-innsats går til en boks nummer (4, 5, 6, 8, 9, 10), stakk dealeren oddsspillet på toppen av Come Bet, men litt askew for å skille mellom den originale Come bet og oddsen innsatsen legges etterpå.

Det er ikke obligatorisk å ta sjanser på Pass Line og Come-spill, men det er en god innsats og kan faktisk redusere husprosenten mot deg, spesielt hvis et kasino tillater en spiller å ta 5 ganger odds eller 10 eller 20 ganger odds . Med begrepet 5, 10 eller 20 ganger odds, det jeg refererer til, er det faktum at de fleste kasinoer lar deg ta odds i mengden fra 5 til 20 ganger mengden av din opprinnelige Pass Line eller Come Bet. Med andre ord, hvis din Pass line-innsats var $ 5, så med 5 ganger odds ville du kunne ta odds på opptil $ 25 på det veddemål. Hvis et kasino tilbys 20 ganger odds, kan du plassere en odds innsats på opptil $ 100 med bare en $ 5 Pass Line eller Come bet.

Når du legger en odds på innsats etter at et poeng er opprettet eller etter et Come-spill går til et nummer, sies du å være "taking9quot; odds. Alle odds-spill betales i henhold til oddsene for en 7 som rulles før det aktuelle nummeret. Når du spiller på do-siden, er oddsene for et boksnummer som rulles før en 7 er mot deg, derfor er alle odds-spill som er knyttet til boksnumre, bedre enn like odds.

Et seks eller en åtte boks nummer betaler odds på 6 til 5 fordi oddsen er 6 til 5 at en syv vil rulle før en seks eller en åtte. Så alle odds-innsatser plassert på seks eller åtte skal være i multipler med 5. Hvis poenget som er etablert på en Pass Line-innsats er åtte, bør du plassere oddsen ved innsatsen på Pass Line og den skal enten være $ 5 , $ 10, $ 20, etc. (et antall av 5). Så, forutsatt at du hadde en $ 5 Pass Line-innsats på de åtte sammen med en $ 20 odds-innsats, og skytteren rullet de åtte og gjorde sitt poeng, ville du få betalt like penger ($ 5) for din Pass Line-innsats, men du ville motta $ 24 for din $ 20 odds-innsats.

En vinnende odds innsats plassert på de fem eller ni betaler 3 til 2 fordi det er 4 kombinasjoner som utgjør en fem eller ni og det er 6 kombinasjoner som resulterer i en syv. Derfor er 6 delt med 4 1,5 eller 3 til 2. Odds-innsatser for de fem og ni skal alltid gjøres i multipler på 2.

Oddsen betalt på en fire eller ti er 2 til 1 siden det er 3 kombinasjoner som utgjør en fire eller ti og 6 som gjør en 7.

Hvis du lager Ikke pass eller ikke kommer spill, sies du å spille "Ikke Side" fordi du satser mot skytespilleren. Som jeg sa tidligere, da jeg spilte "Gjør Side" du "take9quot; oddsen, men når du spiller "Ikke Side" du "legg oddsene" eller gi dem. Årsaken er åpenbar. Når en skytter har etablert et poeng, er oddsene for en 7-rulling før et boksnummer. Derfor må ikke spilleren gi oddsene, han ville være trygg på å være en vinner på lang sikt.

Hvis en spiller gjør et Ikke-pass-innsats, kan han legge odds ved å plassere sin odds ved siden av sin opprinnelige Ikke-pass-innsats på Ikke-pass-linjen. Hvis en spiller ønsker å legge odds på en Ikke Come Bet, gir han bare oddsene sine til forhandleren og forteller ham at han legger odds på Ikke Come Bet (noen ganger referert til som en "DC9quot; vedde).

Odds på Ikke innsatser legges i nøyaktige motsetninger som Do side-spill. Hvis poenget er seks eller åtte, må en spiller legge $ 6 for å vinne $ 5. Årsaken er selvsagt at det er 6 kombinasjoner som produserer en syv og fem kombinasjoner som produserer en seks eller åtte. Når en seks eller åtte er etablert som poenget, er oddsene 6 til 5 i favør av Do not bettor at en syv vil rulle før en seks eller åtte.

På samme måte må du satse 3 enheter for å vinne 2 når du legger odds mot fem eller ni (for eksempel må du legge $ 15 for å vinne $ 10). Og hvis du legger mot en fire eller ti, må du legge 2 enheter for å vinne 1.

Alle odds veddemål om de er Pass, Ikke Pass, Kom eller Ikke Kom, er ikke kontraktsspill og kan plukkes til enhver tid mellom ruller av terningene. De kan også økes eller reduseres så lenge økningen ikke tar dem over de maksimale tillatte odds ved innsatsen eller under minimumet. Odds-spill kan også slås av eller slås på når som helst mellom ruller ved å fortelle forhandleren å slå odds-spillene dine på eller av. Men hvis en odds-innsats er "Off9quot; eller ikke fungerer når det tilhørende boksenummeret rulles, får du kun betalt like penger på tilhørende Pass eller Come bet. Du blir ikke betalt på odds-spillet. Men hvis en 7 ruller, mister du ikke en odds på odds på Pass Line eller på Come.

Generelt slår odds på eller taper når en 7 ruller (Pass og Come-odds taper og ikke pass og ikke kommer odds vinner). Unntaket er når en kommer ut sju er rullet, Come bet odds blir returnert til spilleren mens Come Bet selv mister. En spiller kan imidlertid fortelle forhandleren til "work9quot; hans odds på Come Out, og i dette tilfellet vil Come Bet-oddsene også miste om en syv ruller, men omvendt vil den vinne og betale riktige odds hvis Come-bet-nummeret rulles.

En annen type innsats som regnes som en Do Side-innsats fordi det betaler spilleren bedre enn penger selv er en "Plasser innsats". En plassering er laget på boksenumrene (4, 5, 6, 8, 9 eller 10) og kan til enhver tid gjøres ved å gi forhandleren riktig mengde chips og fortelle ham hvilke tall du vil plassere. Et stedsspill er noe som et Come-bet ved at det vinner dersom nummeret som plasseres rulles før en syv og taper hvis det fortsatt er på bordet når en syv rulles. Unntaket er på Come Out-rullen. Hvis en kommer ut syv blir kastet, påvirker det ikke et stedsspill (vinner eller mister ikke) siden plassspill blir automatisk betraktet som "Off9quot; eller "Jobber ikke" på Come Out ruller. Spilleren har muligheten til å instruere forhandleren til "Work9quot; hans stedspill på Come Out. I så fall, hvis et tall han har plassert ruller, vinner det, men hvis en syv rulles, vil alle hans plassspill vente.

Du trenger ikke å vente på et nummer å rulle før det kan plasseres. Du bestemmer bare hvilket nummer du vil plassere og satse på. Fra det tidspunktet, så lenge Place-spillet er på bordet og arbeider, vinner det når nummeret som er plassert, ruller, og det går tapt hvis skytteren siver ut.

En annen stor fordel med stedspill er at de kan kalles "Off9quot; eller "On9quot; når som helst. De kan også økes eller reduseres eller til og med tas ned og returneres til spilleren når som helst mellom kulerollene. Spilleren må bare fortelle forhandleren om sine intensjoner.

Det er ingen begrensninger på plass-innsatser annet enn minimums- og maksimumsinnsatsen som er lagt inn for det aktuelle bordet.

Stedspill betales til forskjellige priser fra odds-spill. Et vinnende plassspill på seks eller åtte betaler 7 til 6. Derfor legges spill på seks eller åtte normalt i multipler på 6 mens plassspill på den andre boksens tall vanligvis gjøres i multipler på 5. Vinnende plassspill på fem og ni betaler 7 til 5 mens de fire og ti betaler 9 til 5.

EN "Kjøp innsats" er akkurat det samme som et stedsspill, og alle regler som gjelder for plassspill gjelder for kjøp av spill. Forskjellen er at et vinnende kjøpsspill betaler riktige odds (det vil si 3 til 2 for et kjøpsspill på fem eller ni og 2 til 1 for de fire og ti). Fangsten er at en 5% provisjon må betales på alle vinnende kjøpsspill.

Det er en fordel å kjøpe fem og ni hvis du satser på $ 25 eller mer. Kjøp de fire eller ti hvis du satser på $ 15 eller mer. Du bør aldri kjøpe 6 eller 8.

Lay-spill er slags som ikke-sidekvivalenter av stedspill eller kjøpspill. Du kan legge inn en innsats mot et hvilket som helst boksnummer når som helst, selv på Come Out-rullen. Lay-innsatser forstås å være til enhver tid, med mindre de blir kalt av eller plukket opp. Og legg innsatser, som alle andre Ikke satse, kan bli plukket opp når som helst.

Et lagspill vinner når de syv ruller før boksnummeret legges mot ruller. Men hvis du ligger mot et nummer og det nummeret ruller før en syv, vil forhandleren kunngjøre "ned bak" og du vil miste din innsats. For eksempel, hvis du ligger mot en ni, og de neste 3 rullene er fem, seks, syv, vinner du ditt lagspill fordi de syv rullet før ni rullet. Men hvis de neste 3 rundene var fem, seks, ni, ville du miste lay-spillet fordi en ni rullet før en syv.

Den riktige måten å lage en innsats er å plassere pengene dine på bordet foran forhandleren og si, "$ 15 lå mot de ni." Eller du kan si, "Legge de ni for $ 15," eller "$ 15 ingen ni."

Winning Lay-spill betaler riktig odds mindre en 5% provisjon. Så legg innsatser mot de fire eller ti betal 1 til 2. Innsatser mot de fem eller ni betaler 2 til 3 og mot de seks og åtte betaler 5 til 6. Derfor legges innsatser mot de seks og åtte skal gjøres i multipler med 6 (dvs. $ 12, $ 18, $ 24 etc.). Når du legger mot de fem, ni, fire eller ti, bruk multipler av 2.

Noen kasinoer vil tillate deg å legge innsatser av et hvilket som helst beløp, slik at beløpet som vunnet vil være minst lik bordet minimum, men andre krever at du legger nok til å vinne minst $ 20.

I hjørnet av oppsettet ved siden av Pass Line og Pass Pass-linjen vil du se en stor rød 6 og 8. Dette kalles noen ganger "Stor 6 og 8". Dette er en av de verste innsatsene i craps. Det fungerer akkurat som et stedsspill på seks eller åtte, men i stedet for å betale på 7 til 6 odds, betaler en vinnende innsats bare penger. Det er i utgangspunktet der som en sucker-innsats. De eneste tider det kan være nyttig er hvis du er nede til de siste en eller to sjetongene og ikke har nok penger til å skape et riktig sted å satse på seks eller åtte, så kan du bruke Big 6 eller 8. Eller, hvis du bestemmer deg for det siste delte sekundet du vil satse på 6 eller 8, og det er for sent å gi pengene dine til forhandleren og fortsatt få ditt sted å satse i tid, kan du raskt sette en innsats på Big 6 eller 8 deg selv. Annet enn av de to grunner, bør du aldri gjøre dette veddemål.

Det er et stort område på layoutet mellom Come-området og ikke-pass-linjen merket "Field9quot ;. Dette er en en-innsats som dekker 2, 3, 4, 9, 10, 11 og 12. Hvis noen av disse tallene treffer på neste rulle etter at du har satt Field-spillet, vinner du. En vinnende Field-bet betaler enda penger bortsett fra de to og de tolv som betaler dobbelt. Det er fortsatt noen få kasinoer rundt som betaler trippel i feltet når en tolv rulles.

Når vi beveger oss videre mot midten av oppsettet, vil dere legge merke til to små sirkler som er med i en linje. Innenfor disse kretsene er bokstavene E og C. Den "E9quot; er et symbol for nummer 11. En en-innsats på nummer 11 er en populær innsats blant craps-spillere og den betaler 15 til 1. En ofte brukt slangperiode for dette spillet er "Yo9quot ;. Når en innsats er laget, plasserer Stickman den i en av kretsene merket E som tilsvarer spillerens posisjon ved bordet.

Den lille sirkelen er merket "C9quot; er der en generell innsats på craps er plassert. Denne innsatsen er noen ganger kalt a "Craps Sjekk" eller "Eventuelle Craps" og det er for ett kast. Spilleren satser på at neste rulle vil være en craps-roll av noe slag (dvs. 2, 3 eller 12). Hvis innsatsen vinner, betaler den 7 til 1.

Mange spillere gjør disse to spillene samtidig ved å si noe som, "Fire dollar C og E," som de gir pengene sine til forhandleren. Dette betyr at en innsats på $ 2 på noen craps og $ 2 på nummer 11 er gjort.

Det er vanligvis et område i midten av layoutet nederst i det rektangulære området som inneholder bilder av terningkombinasjoner der en Craps-innsats kan plasseres av Stickman hvis spilleren ikke gjør craps-innsatsen i forbindelse med et spill på 11.

På toppen av det rektangulære området i midten av oppsettet som inneholder bilder av terningkombinasjoner er et område merket "Seven9quot ;. En spiller kan satse på at neste rulle vil bli en syv, og det vil bli plassert i dette området av Stickman. Hvis neste rulle er en syv, vil den vinnende innsatsen betale 4 til 1. Denne innsatsen er også kjent i craps slang som en "Stor rød".

Spillene i midten av layouten (vi har allerede diskutert flere) er kjent som propositions-spill og de har den høyeste huskanten. Eksperter vil fortelle deg å unngå disse spillene, men mange terningspillere liker å lage dem på grunn av deres høyere utbetalinger, bør du bli heldig og vinne en av dem.

Under noen syv innsats i midten av oppsettet vil du se flere bilder av terningkombinasjoner som representerer spesielle spill som kan gjøres når som helst.

De første fire terningkombinasjonene under Any Seven-området er Hardway-spillene. Du vil se et par tre, et par fire, et par to, og et par fem. De representerer de harde seks, harde åtte, harde fire og harde ti henholdsvis.

Som et eksempel på hvordan hardway-spill fungerer, vil en innsats på harde seks vinne dersom et par tre ruller før noen annen kombinasjon av seks (4-2 eller 5-1) eller før skytteren sjuker ut. (Hardway-spill blir automatisk slått ut på Come Out, så en Come Out 7 påvirker ikke dem med mindre spilleren kaller hans hardways "on9quot; eller "working9quot; før Come Out-rollen.) Men hvis skytten ruller en hvilken som helst annen kombinasjon som legger opp til seks andre enn 3-3, eller hvis han sjuer ut, vil hardway-tapet tapes. En tapt hardway-innsats kan erstattes når som helst.

Alle de andre hardway-spillene fungerer på samme måte som beskrevet ovenfor.

Hard seks og harde åtte betaler 9 til 1 når de vinner og hardt fire og harde ti betaler 7 til 1.

Rett under hardway-spillene finner du "Horn Bets". En Horn-innsats er et spill som dekker de to, tre, elleve og tolv. Uansett hvor mye spill spillene er delt like mellom disse 4 spillene så lenge det er et jevnt beløp. Så ville en $ 8-hornsats bety at $ 2 hver var innsats på de to, tre, elleve og tolv. Hvis spilleren satser på en merkelig mengde som $ 5, vil forhandleren imidlertid plassere $ 1 på hvert nummer, men spilleren må også angi hvilket nummer han ville ha den ekstra dollaren plassert på. Derfor vil spilleren si noe som om, "Horn, høy yo!" da han kastet $ 5-brikken til forhandleren. Dette ville tyde på at spilleren ville ha $ 1 innsats på hvert av tallene og den ekstra dollarinnsatsen på de elleve.

En Horn-innsats kan plasseres når som helst mellom ruller, og det vinner hvis et av tallene i Horn-gruppen vises på neste terningkast, ellers blir det tapt. Utbetalingene er de samme som om tallene var innsats individuelt (som de alle kan være). Hvis de to eller tolv rullene, spilleren er betalt 30 til 1. Hvis en tre (noen ganger referert til som "Ace-Deuce9quot;) ruller, det betaler 15 til 1 som gjør elleve.

Som jeg angitt ovenfor, trenger en spiller ikke å satse hele Hornet, men kan bare satse på de to eller noen andre singeltall i hornet.

Som en videre forklaring på terminologi, en spiller som satser på "Boxcars9quot; eller "Midnight9quot; gjør en innsats på de tolv.

EN "World Bet" vises ikke generelt på layoutet, men det er akkurat det samme som Horn-spillet og fungerer akkurat på samme måte med unntaket at de syv er inkludert i gruppen av tall sammen med de to, tre, elleve og tolv. Hvis de syv rullene, betaler det 4 til 1 akkurat som en hvilken som helst syv innsats.

Den siste typen innsats som vil bli diskutert, er "Hop Bet". Inntil nylig ble dette spillet ikke vist på craps-oppsettet, men det har begynt å vises på noen nyere versjoner. Selv om det ikke ble vist, ble det vanligvis akseptert av de fleste kasinoer. Men det er fortsatt noen kasinoer som ikke bestiller Hop-spill.

En Hopp-innsats er en roll-innsats at en viss kombinasjon vil vises på neste rulle. Hvis en spiller hopper 3-2, satser han på at på neste rulle vil en 3 vises på en av terningene og en på den andre.

Hop-innsatsen betaler 30 til 1 for en vinnende innsats på enkeltkombinasjonene 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5 og 6-6. Teknisk sett betaler det 30 til 1 for alle vinnende kombinasjoner, men hvis du satser 4-3, må du også satse på 3-4 fordi det er umulig å fortelle om vinnerkombinasjonen var en 4-3 eller 3-4. Derfor betaler en annen kombinasjon enn de enkle kombinasjonene som utgjør de to og tolv eller de harde fire, harde seks, harde åtte eller harde ti, bare 15 til 1.

Som en side notat, er det bedre å hoppe på de syv (hvis det er tillatt) enn å gjøre Big Red eller Any Seven bet. En innsats på $ 6 på noen syv ville bare betale $ 24, men en $ 6 hop-innsats på 7 (som ville dekke alle 3 mulige kombinasjoner av 5-2, 6-1 eller 4-3) ville betale $ 30.

For å gjøre en Hop-innsats, annonserer du til forhandleren (som du kaster pengene dine på bordet) som du er, "Hopping de syv." Dette vil føre til at forhandleren automatisk deler opp din innsats like mellom de tre mulige kombinasjonene for en syv. Eller du kan hoppe en individuell kombinasjon ved å si, "Hopping 6-2."

Dette dekker alle innsatsene som presenteres på et typisk craps-layout og noen som ikke er.

På 1,4% er huskanten på craps et av de laveste av alle kasinospill. De eneste spillene med lavere fordeler er baccarat og kanskje blackjack (avhengig av spesielle husregler som varierer fra casino til casino). Craps tilbyr også den eneste innsatsen i kasinoet som lønner seg ved de riktige oddsene. Jeg snakker selvfølgelig om oddsspillet du har lov til å lage etter et pass, ikke pass, kom eller ikke kom med å gå til en boks nummer.

Den andre tingen som gjør Craps til et attraktivt spill, er potensialet det gir for en spiller med begrensede midler til å tjene en stor seier. Det skjer ikke veldig ofte, men lynet streiker fra tid til annen.

Og hvis du er en spiller på jakt etter den store poengsummen som ikke kan være fornøyd med noe mindre enn å multiplisere sin innsats flere ganger over, så er det noen ting du bør huske på. Din beste sjanse er å gjøre "Gjør Side" innsatser. Dermed mener jeg Pass Line-spill, ledsaget av enten Come-spill eller Place-spill. Men før du begynner å satse, er det noe annet du bør ta hensyn til.

Craps er et spill av sykluser, og hvert bord går gjennom sykluser både på lang sikt og på kort sikt. Et bord kan være generelt varmt i en periode (noe som betyr at ganske mange boksnumre rulles mellom sjuene), men kan oppleve et par korte ruller her og der. Eller det kan være generelt kaldt (det betyr at rullene er generelt korte med få boksnumre kastet og få poeng blir gjort). Den vanlige tilstanden til et bord er hakket hvor du kan se en kombinasjon av korte ruller med 2 til 5 kast av terningen, medium ruller med 5 til 8 kast og lengre ruller med 9 til 15 kast. En stor penger å lage roll (noen ganger kalt a "hand9quot;) er mer sannsynlig å forekomme på et varmt eller hakket bord enn et kaldt bord. Derfor er tabellvalg en faktor.

For å finne riktig bord å spille, bør du se etter et bord som er minst halvfull av spillere, kanskje mer. Selvfølgelig, hvis det er helgen i løpet av prime-tiden, kan alle bordene bli fastkjørt, men jeg snakker om under normale spillforhold. Følg spillerne for å se om de er ganske innholdsrike og generelt i godt humør. Siden de fleste spillere spiller Do Side, indikerer dette at de har vunnet minst nok til at de ikke er motet. Se også etter penger i spillerens rack, så vel som penger på bordet i form av Come and Place-spill. Du bør ikke se mer enn én eller kanskje to spillere som gjør Ikke pass eller ikke komme spill. Hvis alle disse positive tegnene er der, kan du ha et bord med potensial.

Når du har funnet et bord du føler deg bra om, må du bestemme deg for en angrepsplan. De mest matematisk lydfulle spillene du kan gjøre når du går for den store drapet, er Pass Line og Come-spill med odds. Noen kasinoer lar deg ta sjanser på Pass og Come-spill, opptil 20 ganger mengden av den opprinnelige innsatsen din. De fleste tillater minst 5 ganger odds og nesten alle tillater minst dobbel odds. Du kan redusere huskanten betydelig dersom et kasino tillater 20 ganger odds og til og med 5 ganger odds hjelper mye. Men å ta maksimalt tillatte odds (hvis du har råd til det) vil du alltid øke sjansene dine i det lange løp.

Når du gjør Pass Line og Come-spill kan du være like aggressiv som bankrollen tillater. Du kan begynne med å gjøre en Pass Line-innsats, og når et poeng er opprettet, ta maksimal odds. Så følg opp ved å gjøre Come-spill med hvert kast av terningen og ta maksimal odds på de spillene som går til boksnummer. Når du vinner 3 eller 4 Pass eller Come-spill, kan du øke størrelsen på dine Pass og Come-spill med 1 enhet og fortsett denne prosessen med periodisk innsats øker til skyteren suger ut. Hvis du tilfeldigvis går inn i en varm rulle med 30 til 40 tall mellom sjuene, kan du lomme litt penger. Men vær ikke grådig, når en varmrulle slutter, la bordet gå og gå direkte til kassererens bur.

Hvis du ikke har nok bankroll til å gjøre Pass og Come-spill på hvert kast av terningene, ville en mer konservativ tilnærming være å bare lage en Pass Line-innsats med odds (selv en enkelt odds er OK å starte). Når et poeng er opprettet, prøv å få 2 Come-spill til tall og ta enkelt odds på hver. Så, hver gang din Pass Line-innsats eller en Come-innsats vinner med odds, øker du innsatsen med 1 enhet og gjør en annen Pass eller Come Bet og igjen ta enkelt odds. Hver gang en innsats vinner, fortsett å øke den med 1 enhet og ta full enkelt odds til du lager og vinner en innsats som er 3 ganger størrelsen på ditt originale spill. Så begynn med en enkelt enhet Pass eller Come Bet (uansett situasjonen krever) og start prosessen over. Når du har fått en innsats til nivå 3 og redusert den til en 1-enhetssats for tredje gang, fra det tidspunktet tar du aldri spillene dine igjen. På den tiden vil du ha låst opp et godt fortjeneste, og alt fra dette punktet blir reinvestert mot en enda større seier.

Noen spillere foretrekker å bruke stedspill i stedet for Pass Line eller Come-spill. Fordelen som et stedsspill har, er at det ikke går tapt til en craps-rulle og det vinner første gang et nummer treffer i stedet for å vente på en gjentatt hit for å samle inn. En annen fordel å plassere spill er at de ikke går tapt for å komme ut 7 med mindre spilleren jobber med dem, men Come-spill er. Stedspill betaler ikke de riktige oddsene, men de er ikke helt like matematiske lyd som vanlige Pass og Come-spill. På den annen side kan et stedsspill fjernes når som helst slik at spilleren gir mer fleksibilitet. Pass og Come-spill er kontraktsspill og når de er laget, kan de ikke hentes selv om oddsdelen av disse spillene kan være.

Den mest brukte strategien for å gå etter en stor seier med plassspill er å enten plassere alle boksene eller bare de som kalles "Inside Numbers" (5, 6, 8 & 9). Etter at spillene har blitt plassert, vil spilleren sette pengene tilbake i sin rack første gang et nummer treffes. Neste gang det samme nummeret treffer, vil spilleren øke sin innsats ved å fortelle forhandleren å trykke den opp 1 enhet. For eksempel ville en $ 6-innsats på 8 bli presset til $ 12 eller en 2-sats på $ 10 på 9 ville bli presset til $ 15. Fra det tidspunktet vil spilleren skifte mellom å vinne når et nummer treffer og trykke på det. For å være enda mer aggressiv, kan spilleren trykke sin vinnende innsats hele veien opp (eller parlay det), og dermed nesten doble sin plass ved hver annen gang det nummeret treffer.

En mer konservativ tilnærming til denne spillemåten ville være å lomme all fortjeneste fra treff på boksenumrene til spillernes totale investering er blitt tilbakebetalt, så begynn å bytte mellom å trykke og ta fortjeneste hver gang et boksnummer treffes. Etter at et nummer har blitt trykket opp med 3 enheter, kan det reduseres til 1 enhet etter en seier på 3-nivå, fortsett å samle inn og trykk for resten av skytterens rulle.

Selv om du spiller for en monsterroll med disse strategiene, bør du aldri fortsette å trykke eller øke innsatsen din på ubestemt tid. Du bør alltid redusere innsatsene dine på et tidspunkt for å sikre et godt fortjeneste. Spillere som ikke gjør dette, lurer på hvorfor de aldri vinner.

Det er også fordelaktig å kjøpe 5 og 9 i stedet for å plassere dem hvis innsatsen har nådd et nivå på $ 25 eller mer. Også, kjøp 4 og 10 hvis du satser $ 15 eller mer. Selv med 5% provisjonen belastet for å vinne Kjøpsspill, er det fortsatt en bedre avtale fordi du får betalt riktige odds på kjøpsspill. Kjøp aldri 6 eller 8 imidlertid.

Som jeg antydde tidligere, når de fleste skyterne ruller bare 2 til 6 tall før en syv ute, er du på et kaldt bord. Du har ikke sannsynlighet for å ha den slags store seieren på et kaldt bord som du kanskje har når bordet er varmt og ruller mange tall mellom sjuene. Men du kan fortsatt gjøre noen ganske gode penger til tider ved å spille Do Not Side (det vil si å ikke passere og ikke komme eller legge spill).

En felles aggressiv kaldtabellstrategi er å gjøre en Ikke-pass-innsats, og når et poeng er opprettet, legg maksimal odds mot den. Deretter gjør en eller to flere Ikke kom spill og legg maksimal odds. Hvis disse spillene går tapt, må du ikke satse igjen til neste skytter.

En mer konservativ tilnærming ville være å lage en Ikke pass-innsats og bare legge dobbel odds. Følg det med to Ikke kom-spill uten odds. Når alle tre spillene er etablert, ta sjansene av Do not Pass-spillet. Deretter gjør ikke flere innsatser på den skytteren.

Det er flere variasjoner av disse strategiene, og det er opp til spilleren å vedta en tilnærming som han er komfortabel med. Komfortnivået vil avhenge av hvor aggressiv eller konservativ spilleren har en tendens til å være og også hvor mye bankroll han må jobbe med. Aldri over spiller du bankrollen din. De fleste spillere foretrekker en strategi som vil holde dem i spillet lenge nok til noe godt å skje.

Når du spiller på Ikke-siden på et kaldt bord, foretrekker noen spillere å lage leksett. Det er flere fordeler med å lage lay-spill. Det mest åpenbare er at en spiller kan legge seg mot et hvilket som helst nummer han velger når som helst (legg innsats vinner når en 7 ruller). Siden en innsats er plassert rett bak et nummer, blir det ikke utsatt for 7 eller 11. Ikke pass og ikke kom-spill taper 22% av tiden på utkastet på grunn av at en 7 eller 11 kastes .

En annen fordel med et lagspill er at det betaler riktige odds på å vinne innsatser. Huset tar imidlertid en 5% provisjon, men. Men det faktum at innsatsen kan gå bak et hvilket som helst nummer til enhver tid, er en fordel for spilleren siden han kan legge seg mot et nummer som kan være "sleeping9quot; (ikke treffer) på det tidspunktet. Også, ikke pass og ikke komme tall vil ha en tendens til å gå til tall som treffer og som et resultat, vil ha en tendens til å miste oftere (ved at nummeret blir rullet før en 7 ruller) enn en dårlig plassert innsats.

Bare spiller for å vinne

Hvis en spiller ikke nødvendigvis går etter en stor seier på craps-tabellen, men generelt foretrekker å øke sjansene for bare å ha en vinnende økt, kan han bare bruke Place and Lay-spill. Siden spilleren har full kontroll over disse spillene til enhver tid, kan han plassere noen få numre og bare gå for 1 eller 2 treff og deretter ta sine spill ned. Eller, hvis han føler at en 7 er i nærheten, kan han lage et lagtspill. I Guru Professional Craps System, forklare jeg hvordan du bruker disse spillene for å vinne konsekvent. Jeg viser deg også hva som har en tendens til å skje på et crapsbord og hvordan du ofte kan ha en god ide om hva som skal skje, selv før det skjer.

Hvis du velger å bruke Ikke pass og ikke kom spill, gjør ikke denne feilen. Selv om du har lov til å plukke opp et ikke pass eller ikke bli ved med det når som helst, bør du aldri gjøre det. Når du har fått disse innsatsene forbi 7 og 11, og de har gått til et nummer, er oddsene i din favør fra det punktet på. Imidlertid er det noen ganger en tabell som blir varm plutselig, eller de syv ute kommer ikke når du har forventet det, og du har en dårlig følelse av at hvis du lar deg ikke passere eller ikke slå deg der ute og gjøre det ingenting du vil miste det sikkert. I dette tilfellet, i stedet for å plukke den Ikke slå på, bare plasser den også. På den måten kan du ikke miste; Du vil være trygg på å vinne noe selv om det kanskje ikke er mye. For eksempel, hva hvis du har en $ 20 Ikke kom med på 6. Du kan sette deg selv i en kan ikke miste situasjonen ved å plassere 6 for $ 18. Hvis de 7 rullene og din Ikke-kom-innsats vinner, vinner du $ 2. Hvis de 6 rullene betaler den $ 21, så du vinner $ 1. Uansett vinner du. Noen nybegynnere har notert denne situasjonen og prøvde å bygge et helt system rundt det, men det vil ikke fungere langsiktig fordi du ikke kan vinne nok til å gjøre opp for det du vil miste til 7 og 11 mens du prøver å få Don ' t pass og ikke kom spill til boksen tall.

Strategiene som diskuteres her er noen av de mest grunnleggende prøvde og sanne og vil gi deg en sjanse til å gjøre en stor poengsum eller bare gå hjem med mer penger enn du brakte til kasinoet.

Informasjon gitt av Gambling Guru. GoneGambling utvider takket Gambling Guru for å gi de ovennevnte spillregler og informasjon.

Har du noen gang tenkt på hvor mye moro det ville være å stå opp om ettermiddagen, og i stedet for å gå på jobb, ville du gå til kasinoet og spille craps for å leve? "$ 68 en time 6/8 Craps strategi" lar deg gjøre nettopp det.

Fra: Bill Anderson

Din nye bok vil IKKE inneholde.

  • Historien om craps og terningspill. Jeg vil ikke kaste bort tid og penger med ubrukelig "filler" som dette.
  • Dette er IKKE en craps opplæring. Jeg lærer deg ikke grunnleggende om spillet av craps. Jeg ser på det grunnleggende på en slik måte at noen, selv nybegynnere, kan begynne å bruke 6/8 craps-strategien med en gang. Jeg går over det grunnleggende om å komme ut og gjøre plassspill, og det er det. Det er rikelig med gratis informasjon om hvordan du spiller craps, og jeg vil ikke belaste deg for en craps-strategi og deretter levere en bok full av grunnleggende informasjon som folk flest allerede vet om.
  • Jeg lister ikke hver craps-innsats, og det er beskrivelse. De fleste av dem er sucker bets uansett. Jeg peker på hvilke spill som er OK, og hvilke spill er sucker-spill.
  • Din nye bok vil være full av nyttig informasjon og ingen fluff. Bare informasjon som vil gi deg penger uten å vade gjennom 150 sider med søppel. Din nye bok er bare 15 sider lang (8,5 x 11 størrelse).
  • Jeg bruker ikke stor type, dobbeltavstand, brede marginer, og mye hvit plass som andre gjør for å gjøre boken deres tydeligere. Jeg bruker 12 poengstype, slik at den nye boken din er lett å lese, men kompakt for enklere nedlasting.
  • Jeg har ikke en ordliste med 100 er av craps-vilkår og sjargong som er oppført.
  • Jeg gir deg ikke mange forskjellige craps-strategier som er tapere og lar deg bestemme deg selv for å miste systemet du vil få skrudd av. Jeg gir deg en god, pengeproduserende strategi.
  • Merk. Du vil ikke kreve en stor bankroll som du trenger i de som mister fremdriftssystemer. Omtrent $ 500 per økt vil gjøre. Selvfølgelig kan du enkelt skala 6/8 systemet opp eller ned, men du vil tjene mindre penger hvis du skalere det ned og mer penger hvis du skaler det opp.

Jeg vet at det er vanskelig for deg å stole på meg og plukke ned dine hardt opptjente penger på enda en craps-strategi, så la meg tilby deg.

60 dagers 100% tilfredshet pengene tilbake garanti

Etter å ha prøvd min 6/8 craps strategi ut, hvis du ikke er enig i at du vil tjene penger ved hjelp av 6/8-systemet, bare spør oss direkte for tilbakebetaling. Ingen spørsmål spurt. Dette gjør at du nesten kan prøve systemet mitt utenom å vite at du enkelt kan få et problemfri tilbakebetaling når du vil.

Hvor mye koster dette meg?

Vi vil. dette systemet fungerer faktisk og er ikke en svindel, så. prisen på boken er $ 68 selv. Som jeg sa før, kan jeg ikke lovlig gjøre spesifikke penger til å gjøre krav, men du vil snart finne ut etter å ha lest de første sidene i den nye eBoken, hvorfor jeg belaster dette mye. Jeg innrømmer at det er mange penger, men det er verdt hver krone og deretter noen.

Fordeler med eBok.

ebøker er i Adobe Acrobat. Pdf-format og vil bli sendt til deg ved auksjonen fullføring og betaling. SHIPPING er GRATIS for eBok og rask! Vi har ikke en papirversjon tilgjengelig for øyeblikket. Her er fordelene med eBoken.

  • Hastighet - du vil motta det mye, mye raskere enn en papirbok. Umiddelbart etter betalingen sendes du direkte til nedlastingssiden hvor du vil laste ned din nye eBok på mindre enn 5 minutter, selv på de tregeste tilkoblingene.
  • Live linker - gjennom hele boken er det mange, mange referanser til eksterne nettsider som inneholder et vell av informasjon som du trenger å lese. Med e-boken klikker du bare på den blå "hyperkoblingen", og du vil øyeblikkelig gå til den nettsiden.
  • Bokmerker - Hele innholdsfortegnelsen er "bokmerket" for enkelhets skyld. Bare klikk på et kapitteltittel, og du hopper umiddelbart til det kapitlet. På slutten av kapittelet kan du hoppe tilbake til innholdsfortegnelsen.
  • Fargebilder - Det er mange bilder i e-boken som er farge.
  • Utskriftsvennlig - Bøkene er bare 15 sider (8,5 x 11 størrelse), så det er enkelt å skrive ut etter at du har lastet ned det.

Jeg nettet $ 400 om 2 timer i dag, kjøpte systemet i går kveld. En bris å lære

Elsker systemet & Jeg anbefaler det! Gi det en crapshoot du vil ikke være lei meg!

Rask respons. $ 3000 i 3 turer. Beste & enkleste systemet jeg noensinne har spilt. TY

Den beste craps-strategien er å lære å spille spillet, forstå de grunnleggende innsatsene som tilbyr de beste oddsene, og hold fast ved disse spillene. Spillesystemer som innebærer å heve og senke innsatsene dine basert på noen vilkårlig kriterium er en dårlig ide, fordi de ikke påvirker sjansene dine for å vinne. Sikring av innsatsene dine er også en dårlig ide.

Craps er et greit kasinospill, men det forvirrende antall spill, hvorav mange er de verste spillene i kasinoet, gjør det til en lønnsom bedrift i alle kasinoer. Strategien som vi anbefaler, innebærer å være realistisk og ha det gøy mens du spiller. Denne siden ser på noen strategier for å unngå, og det forklarer også hvilke legitime strategiske valg som faktisk gir mening matematisk.

Den beste måten å lære å spille på er å ta en av de gratis klassene som kasinoet tilbyr, men husk at de ikke vil gå inn i mye detalj om hvilke spill som er beste og hvilke spill som er verste. De vil vise deg hvordan handlingen virker, skjønt, så hvis du er ny i spillet, tar en av disse klassene en god ide. Det er ingen raskere måte å lære spillet på.

Antall gode spill på crapsbordet er relativt lite. Hvis du holder fast ved disse innsatsene, vil du minimere huskanten, som er prosentandelen av hver innsats som du matematisk forventes å tape i det lange løp. Ikke bli lurt av kortsiktig standardavvik. På kort sikt, som er lengre enn du tror, ​​kan noe skje. Det smarte spillet er fortsatt å holde fast ved innsatsene som gir de beste oddsene.

De eneste gode spillene på craps-tabellen er følgende:

Huskanten for å passere og ikke passere spill (og for å komme og ikke komme spill) er henholdsvis henholdsvis 1,41% og 1,36%. Det betyr at kasinoet forventer å vinne $ 1,41 (eller $ 1,36) for hver $ 100 du satser på craps-tabellen. Sammenlignet med huskanten på 5,26% på roulettebordet, er dette mye underholdning for svært lite penger. Og hvis du tar gratis odds når de er tilgjengelige, kan du redusere huskanten enda mer.

På den annen side har de fleste forslagene på crapsbordet en kanten på 6% eller mer. Noen av dem har til og med en kanten i dobbeltsifrene. Ikke kast bort pengene dine ved å plassere dårlige spill. Du har det bedre å bruke pengene på et show eller noe.

Ikke glem å kreve dine gevinster

En vanlig feil som neophyte craps spillere gjør, er å glemme å hente sine gevinster fra bordet. Hvis du legger det på bordet, regnes det som en del av handlingen på neste kast, så vær sikker på å være oppmerksom og hev dine gevinster når du vil ha dem.

Eventuelle antall falske systemer som involverer å endre størrelsen på dine spill basert på en rekke kriterier er tilgjengelige. For eksempel kan ett system ha økt innsatser når skytteren vinner. Det oppgitte målet med slik oppførsel er å øke mengden penger du har i aksjon under en skytterens varme strek.

Grunnen til at dette ikke virker kalles gamblerens feil. Dette er navnet matematikere gir ideen om at tidligere hendelser har effekt på senere hendelser, når de i virkeligheten er uavhengige av hverandre.

Tanken går slik. Hvis en skytter har vunnet fire ganger på rad, er han varm, og du bør satse mer for å utnytte hans vinnende strek. Feilen er at den femte rullens matte ikke har noen sammenheng med de forrige spillene.

Du bør satse på et beløp du er komfortabel med, og du bør også sette så mye penger inn i gratis odds-innsatsen som du kan. For eksempel, hvis du spiller i et kasino som gir dobbel odds, så satse 1/3 av det du er komfortabel med på passlinjen, og satse på de andre 2/3 på gratis odds. Ved å gjøre det, reduserer du huset betydelig, fordi odds-innsatsen ikke har noe kanten, det lønner seg ved ekte odds. Dette blir en god innsats på crapsbordet til en god innsats.

Komme sammen med de andre spillerne

Vi er store tro på at ditt # 1 mål på et gamblingbord burde være å ha så mye moro som mulig. Hvis du vinner penger på toppen av det, så er det bare saus. Så her er en craps strategi anbefaling som fokuserer nesten utelukkende på å ha det gøy, riktig etikett, og det er rettet mot nye spillere:

Unngå at ikke passere og ikke komme spill.

Oddsen er litt bedre på de to spillene, men det er sannsynligvis ikke verdt det, fordi du satser mot skytteren og det meste av resten av bordet. Noen mennesker kan finne det å være for konfronterende for deres smak.

Dessuten er det ikke morsommere å rote for noen å vinne, spesielt hvis alle andre er? Rooting for noen å tape er bare en downer. Og det er dårlig strategi.

ReadyBetGo! er en uavhengig gambling nyheter og informasjonstjeneste. Hvis du planlegger å spille i kasinoer, sørg for

at du ikke bryter noen lokale lover. Det er opp til deg å vite lovligheten av dine handlinger når du spiller.

En ny som spurt gjennom et fullservice casino har sannsynligvis sett de store bordene hvor craps spilles. I denne artikkelen vil vi ikke bare lære om bordet selv, men også det diverse utstyret som brukes på et bord. Vi har andre artikler som vi tror du vil også like å lese og vi opplister dem nedenfor:

Den største komponenten av et craps-bord er åpenbart "sengen". Standard casino craps-tabeller (det vil si ikke de merkelig formede eller mye mindre spesialitetstabellene) er typisk 8, 10 eller 12 fot lange. De fleste kasinoer bruker de lange 12-fots bordene for å imøtekomme maksimalt antall spillere. Hver ende av en 12-fots bord kan holde opp til åtte spillere; Derfor kan kasinoet ha så mange som 16 personer som spiller om gangen.

Den "polstrede rekkverk" eller "skinnen" løper langs den øvre kanten av sengen. Den er polstret slik at du kan lene deg på den etter å ha stått i lange perioder. Selv om du vinner, kan du bli sliten etter flere timer, så den polstret skinnen gir deg et sted å hvile. Padding er vanligvis tykk og behagelig fordi kasinoet ikke vil at du forlater bordet, bare fordi du er sliten.

Den "chip rack" er ved siden av risten og er vanligvis laget av tre med to rack per spiller (foran og bakre rack). Rackene er delt inn i seksjoner av dividere, slik at hver spiller har sitt eget rack.

"Drink Rail" er en praktisk hylle som går rundt omkretsen under den polstrede skinnen. Plasser drikke og sigarett på denne hylle slik at de ikke lekker eller faller på sengen. Kasinoet tillater ikke flasker, briller, askeskuffer og sigaretter på røret når som helst. Hvis du gjør et rot på bordplaten, kommer kostnaden for å rydde den ut av kasinoets lomme. Noen ganger må hele filten byttes ut. Men disse kostnadene er små sammenlignet med kasinoets tapte fortjeneste fra å måtte stoppe spillet for å rydde rotet ditt. Hvis du vil vise mannskapet hvor hensynsfullt du er av deres besettelse for å holde sengen ren, når du tar en slurk av drikken eller dra på sigaretten din, ta først et lite skritt tilbake fra bordet og ta deretter sugen eller dra . Ved å gå tilbake litt reduserer du kraftig risikoen for utslipp eller drypp på sengen. Unngå potensialet for å gjøre et rot ved aldri å holde drikke eller sigarett over sengen.

"Craps bordoppsett" eller "layout" er stenciled på sengen og viser alle ulike typer spill. Oppsettet er delt inn i to seksjoner, en senterdel og en endeseksjon som er identisk i begge ender av bordet. Vi lærer om oppsettet i en annen artikkel. Spillere i begge ender deler midtpunktsoppsettet. Fordi de to endeseksjonene er identiske, bryr du deg bare om endestykket på enden av bordet (det vil si ikke bekymre deg om den andre enden av bordet). Filtfargen er vanligvis grønn, men kasinoet kan gjøre det uansett farge de ønsker å utfylle sin innredning. Andre kjente farger er brune, blå og sporadiske lilla eller røde. Kasinoets logo eller andre design er noen ganger stenciled på bordet for å tilpasse utseendet. "Forkleet" er det blanke området langs omkretsen av hver ende av delen av oppsettet.

"Rail gummi" er bygd inn i veggen i hver ende av bordet. De øverste 2 eller flere tommer av skinngummi er flate, og de resterende åtte tommer har små gummistikker, kalt "pyramider". Alle de små pigger er designet for å få terningen til å hoppe helt tilfeldig. Et av kasinoets strengeste regler for å kaste terningen er at terningen må ta kontakt med veggen i motsatt ende av bordet. Dette sikrer at minst en av terningene treffer de små gummistøtene for å hindre at noen påvirker hvordan terningen lander (kjent som "terningkontroll" eller "terninginnstilling"). Uansett om en spiller mener at han har perfeksjonert en skjult terningstyringsteknikk, er faktumet at de små gummistøtene sikrer at terningen spretter tilfeldig, noe som gjør at skytterens dumme terningstyringsrutine er helt ubrukelig. Vi lærer mer om terningkontroll i en annen artikkel.

Et speil omtrent 8 tommer bredt strekker vanligvis bordsengen på motsatt side av bokseren og forhandlerne. Den løper hele avstanden til bordsengen. Det lar bordmannskapet og pitbossen se spillerens håndflate når kaster terningen. Mannskapet kan se om skytten prøver å jukse med "palming" terning, som er en teknikk som brukes til å bringe ulovlig terning på bordet.

En "pengespalte" kuttes helt gjennom sengen og ligger vanligvis bare til høyre for hvor bokseren sitter. (Vi lærer om bordpersonalet og navnene deres i en annen artikkel.) Sporet fører til en kontant "dropbox" eller "cash box" som er festet til undersiden av sengen. Pengesporet er omtrent en halv tommer med 3 tommer, noe som er den ideelle dimensjonen for bokseren å skyve dollarregninger inn i pengeskuffen med plastposten. Boxmannen er det eneste mannskapet som skyver kontanter i kontanter boks, og det er derfor hans tittel er "boxman".

Stickman bruker en liten tallerken, kalt en "terningskål" eller "terningbåt", som sitter på sengen mot sideväggen hvor stangmannen står. Terningskålen er rett og slett et redskap for å holde ubrukte terningene som ikke er i spill. Ved starten av et craps-spill tømmer klokken tennstykkeskålen, slik at alle terningene (typisk 6 eller noen ganger så mange som 8) ligger i en haug på bordplaten, og så bruker hun pinnen, som også noen ganger også kalles " pisk "eller en" mopp "for å skyve alle terningene til den nye skytespilleren. Den nye skytespilleren velger da to, hvorpå stickman bruker pisken til å trekke tilbake ubrukte terninger og plasserer dem i bollen.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

77 + = 82

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map