kaste ut terningspill

kaste ut terningspill

Beste 4 Craps Bitcoin Dice Game Casinos

  • Craps
  • Terning og brann
  • Dice and Roll 40 Lines
  • Pocket Dice
  • Scratch Dice

- Hvordan spiller Craps med Bitcoin-arbeid?

En av de mest støyende og travleste tabellene i et kasino ville være Craps-tabellen. Det er her du vanligvis vil se en gruppe mennesker og forhandlere trenger inn i et lite bord og jubler hverandre som terningkasteren tar sikte på og kaster terningen mot bordet. Dette er også de mest morsomme og interaktive bordene du finner i et kasino der ute i dag. I et online kasino hvor du kan satse Bitcoin og vinne det, er det ikke så overfylt som du bare ville spille mot datamaskinen. Selv om jeg kanskje bare tilfeldigvis plasserer sjetonger på en online Casino Craps Table (siden jeg liker å spille med flaks) som du ikke bør gjøre det selv. Å kjenne spillets regler er veldig viktig som å vite hva du kan vinne med ett eneste kast av terningene. Interessant faktum: Mange craps-spillere tar også del i handel med leverage

Så hvordan spiller du Craps?

For å satse, må du bare klikke på noen innsatsområder på bordet. For å øke den innsatsen, klikk på de allerede plasserte sjetongene på bordet. For å redusere innsatsen som er plassert, klikk på en hvilken som helst chip verdi, hold nede Shift-tasten og klikk på innsatsene. Dette igjen vil avhenge av nettstedet du spiller på.

For å begynne, skal du som skytter velge mellom en rekke betspill som du kan velge mellom. Vanligvis vil online kasinoer ha sjetonger som spenner fra 1, 2, 5, 10, 100, opptil 500 avhengig av hvilken nettside du vil spille på. Hvert Craps-spill har to faser, som er "Come Out" og "Point". For å starte en runde, må du, skytespilleren, gjøre en eller flere komme ut ruller. En utrullingsrulle er 2, 3 eller 12 som kalles "Craps" som slutter runden med alle dine spill plassert i "Pass Line" -innsatsen. På den annen side, hvis du vil kaste terningene og en 7 eller 11 kommer ut, kalles dette en "naturlig" som er en gevinst for alle innsatser plassert i "Pass Line." Spillet slutter ikke her; Dette er hvor ON-knappen er vendt på, noe som betyr at dette betyr sving av andre runde.

Dette er bare tipset på hva du kan lære om Craps, du kan lese mer om hvordan du spiller craps ned til tee gjennom denne linken som tilbys.

CloudBet tilbyr sine nye spillere en fantastisk første innskuddsbonus på opptil 5 Bitcoin for nye spillere - ikke glipp av det!

Vegascasino tilbyr 110% opp til 1 Bitcoin for nye spillere. Bruk lenken over og koden "110percent" for å få bonusen.

Bitstarz gir deg 200 gratis spinn og opptil 5 BTC Welcome Bonus for alle nye spillere.

7BitCasino tilbyr nye spillere 1000 € eller 3 BTC + 140 Fre Spins for nye spillere.

Casino Craps (eller Bank Craps), et terningspill, er et av de mest spennende kasinospillene. Det er vanlig å høre roping og roping på en craps bordet. Den spilles på et spesialbygd bord og to terninger brukes. Terningene er laget etter svært strenge standarder og rutinemessig inspisert for eventuelle skader. Som en selvfølge, den terning Byttes ut med nye etter omtrent åtte timers bruk, og kasinoer har implementert regler i måten en spiller håndterer dem på.

For å begynne, shooter (en av spillerne) må satse minst bordets minimum på enten Pass Line eller Pass Pass Line (noen ganger kalt "vinn" eller "høyre" spill og "ikke vinn" eller "feil" spill). Skytespillet presenteres med flere terninger (normalt fem) av stickman, og må velge to å rulle med. De resterende terningene returneres til Stickman's Bowl og brukes ikke.

Skytespillet må kun håndtere terningene med en hånd når kasting og terningene må treffe veggene i motsatt ende av bordet. I tilfelle at en eller begge terningene kastes av bordet, må de være inspisert (vanligvis av stickman) før du setter dem tilbake i spill.

Craps-bordet har plass til opptil 20 spillere, som hver får en runde kaster eller "skyter" terningene. Hvis du ikke vil kaste terningen, kan du satse på kasteren. Flere typer spill kan gjøres på bordet. Kasino mannskapet består av en Stickman, Boxman og to forhandlere.

Spillet spilles i runder, med retten til å kaste terningen av hver spiller som beveger seg med klokken rundt crapsbordet på slutten av hver runde. En spiller kan velge å ikke rulle, men kan fortsette å satse.

Hver runde har to faser: Kom ut og Punkt. For å starte en runde, gjør skytespilleren en eller flere Come Out-ruller. En Come Out-roll på 2, 3 eller 12 (kalt Craps, skytespillet sies å "kaste ut") slutter runden med spillere som mister sine Pass Line innsatser. En Come Out-roll på 7 eller 11 (a Naturlig) resulterer i en seier for Pass Line-spill. Skytten fortsetter å lage Come Out-ruller til han ruller 4, 5, 6, 8, 9 eller 10, hvilket nummer blir den Punkt. Dealeren flytter deretter en knappen til punktnummeret som indikerer den andre fasen av runden. Hvis skytten ruller punktnummeret, er resultatet en gevinst for innsatser på Pass Line. Hvis skytteren ruller en syv (a Seven-out), går passordet og de runde ender.

Den første rollen av terningen i en spillrunde er Come Out rollen - et nytt spill i Craps begynner med Come Out-rollen. En Come Out-roll kan bare gjøres når den forrige skytteren ikke klarer å vinne en rulle, det vil si, ikke klarer å gjøre Point eller gjør en Seven-out (ruller en syv).

Et nytt spill begynner da med en ny skytter. Hvis den nåværende skytteren gjør sitt Point, blir terningen tilbake til ham, og han begynner deretter den nye Come Out-rullen. Dette er en fortsettelse av den skytespillens rolle, selv om det teknisk sett kommer Come Out-rulleet til å identifisere et nytt spill om å begynne.

Når skytteren ikke klarer å gjøre sitt punkt, blir terningene deretter tilbudt til neste spiller for en ny Come Out-rulle og spillet fortsetter på samme måte. Den nye skytespilleren vil være personen rett ved siden av venstre for den forrige skytteren - så spillet beveger seg med urviseren rundt crapsbordet.

Terningene rulles over craps bordoppsettet. Oppsettet er delt inn i tre områder - to sideområder skilt av et senter. Hvert sideområde er speilrefleksjonen til den andre og inneholder følgende: Pass og ikke pass linjespill, Kom og ikke kom spill, Odds spill, Plasser innsatser og Field-spill. Senterområdet deles av begge sider og inneholder Proposisjonsspill.

Pass-innsats vinner når utkjøringsrullen er 7 eller 11, mens bestått tap taper når utrullingen er 2, 3 eller 12. Ikke tap når tommelen kommer ut 7 eller 11, og ikke spill vinner når kom ut roll er 2 eller 3. Ikke spill slips når utrullingen er 12 (2 i noen kasinoer,Bar'rulle på oppsettet indikerer hvilken rulle som behandles som et slips).

En spiller som går med i et spill og ønsker å spille craps uten å være skytteren, bør nærme seg crapsbordet og først sjekke om forhandlerens On-knapp er på noen av poengstallene. Hvis poengnummeret er Av så er bordet i Come Out-runden. Hvis dealerens knapp er 'På', er bordet i Point runde der de fleste kasinoer vil tillate en Pass Line-innsats som skal plasseres. Alle single eller multi roll 'Proposition-spill' kan plasseres i en av de to rundene.

Mellom terningsruller er det en periode for forhandlerne å foreta utbetalinger og samle tapende spill, hvoretter spillere kan plassere nye spill. Stickman overvåker handlingen ved bordet og bestemmer når han skal gi skytespillet terningene, hvorpå det ikke er tillatt å satse mer.

Nedenfor er en liste over de forskjellige spillene du kan lage på craps.

Pass Line Bet - Du vinner hvis den første rollen er en naturlig (7, 11) og taper hvis det er craps (2, 3, 12). Hvis et punkt rulles (4, 5, 6, 8, 9, 10), må det gjentas før en 7 er kastet for å vinne. Hvis 7 er rullet før poenget du mister.

Den grunnleggende innsatsen i craps er Pass Line Bet, som er et spill for skytteren for å vinne poengnummeret. En Pass Line-innsats er vunnet umiddelbart hvis Come Out-rollen er en 7 eller 11. Hvis Come Out-rollen er 2, 3 eller 12, taper spillet (kjent som "crapping out"). Hvis rullen er en annen verdi, etablerer den et punkt; hvis det punktet rulles igjen før en syv, vinner innsatsen. Hvis med et poeng som er etablert, en syv rulles før punktet rulles om igjen, vinner innsatsen ('seven out'). En Pass Line-gevinst betaler like penger.

Odds på Pass Line Bet - Etter en punkt rulles du kan gjøre denne ekstra innsatsen ved å ta odds. Det er forskjellige utbetalinger for hvert punkt. Et poeng på 4 eller 10 vil betale deg 2: 1; 5 eller 9 betaler 3: 2; 6 eller 8 betaler 6: 5. Du vinner bare hvis poenget rulles igjen før en 7.

Come Bet - Den har de samme reglene som Pass Line Bet. Forskjellen består i at du bare kan gjøre denne innsatsen etter at punktet på passelinjen er bestemt. På en Come Out-roll er Come Bet plassert på passelinjen, da de er en identisk innsats. Når du legger din innsats den første terningrull vil sette kompunktet. Du vinner hvis det er naturlig (7, 11) og taper hvis det er craps (2, 3, 12). Andre ruller vil gjøre deg til en vinner hvis kommipunktet gjentas før en 7 rulles. Hvis en 7 rulles først mister du.

En Come Bet spilles i to runder og spilles ligner en Pass Line Bet. Hovedforskjellen er at en spiller som lager et Come Bet vil satse på det første poengnummeret som kommer fra skytterens neste kast, uavhengig av bordets runde. Hvis en 7 eller 11 rulles på første runde, vinner den. Hvis en 2, 3 eller 12 rulles, mister den. Hvis i stedet er rullen 4, 5, 6, 8, 9, 10, så kommer Come Bet bli flyttet av basalforhandleren til en boks som representerer nummeret som skytespillet kastet. Dette nummeret blir Come Bet-poenget og spilleren har lov til å legge til odds for spillet. Forhandleren legger oddsen på toppen av Come Bet, men litt utenfor sentrum for å skille mellom den originale innsatsen og oddsen. Den andre runden vinner hvis skytten ruller Come Bet før en syv. Hvis de syv kommer før nummeret (Come Bet), taper innsatsen. På en Come Out-rulle for passelinjen er Come Bet i spill, men tradisjonelt fungerer ikke oddsene med mindre spilleren angir noe annet for forhandleren.

På grunn av Come Bet, hvis skytespillet gjør sitt poeng, kan en spiller finne seg i situasjonen der de har en Come Bet (muligens med odds på den) og neste roll er en Come Out-roll. I denne situasjonen antas det at odds på innsatsinnsatsen ikke fungerer for Come Out-rullen. Det betyr at hvis skytespillet ruller en 7 på Come Out-rullen, mister alle spillere med aktive Come Bets som venter på et "come point" sin første innsats, men vil få sine odds-penger tilbake til dem. Hvis "Come Point" rulles, vinner oddsene ikke, men Come Bet gjør og oddsen blir returnert. Spilleren kan fortelle forhandleren at de vil ha oddsene deres, slik at hvis skytteren ruller et nummer som stemmer overens med "kompunktet", vil odds-innsatsen vinne sammen med Come-beten, og hvis en syv rulles, taper begge.

Odds på Come Bet - Nøyaktig det samme som Odds på Pass Line Bet bortsett fra at du tar sjanser på Come Bet, ikke Pass Line Bet.

Ikke pass Line Bet - Dette er den omvendte Pass Line-innsatsen. Hvis den første rullen av en terning er en naturlig (7, 11) du mister, og hvis det er en 2 eller en 3 du vinner. En terningrull på 12 betyr at du har et slips eller et trykk med kasinoet. Hvis rullen er et punkt (4, 5, 6, 8, 9, 10) må 7 komme ut før det punktet gjentas for å gjøre deg en vinner. Hvis poenget rulles igjen før 7 du mister.

Ikke kom med innsats - Den omvendte Come Bet. Etter at kommipunktet er oppnådd vinner du om det er 2 eller 3 og taper for 7 eller 11. 12 er et slips og andre terningruller vil få deg til å vinne bare hvis en 7 vises foran dem på de følgende kastene.

Plasser innsatser - Denne innsatsen virker bare etter at poenget har vært fast bestemt. Du kan satse på en terningkast på 4, 5, 6, 8, 9 og 10. Du vinner hvis nummeret du satte din innsats på er rullet før en 7. Ellers mister du. De Plasser innsatser utbetalinger er forskjellige avhengig av nummeret du satser på. 4 eller 10 vil betale : 5; 5 eller 9 betaler 7: 5, og 6 eller 8 betaler 7: 6. Du kan avbryte denne innsatsen når som helst du vil.

Field Bets - Disse spillene er kun for en terningkast. Hvis en 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12 rulles, vinner du. En 5, 6, 7 og 8 gjør deg tapt. Fellesspill har følgende forskjellige utbetalinger: 2 betaler dobbelt (2: 1) mens 12 betaler 3: 1. Andre vinnende terningruller betaler seg selv (1: 1).

Big Six, Big Eight Bets - Plassert i en hvilken som helst terningkast, vinner disse innsatsene hvis en 6 eller 8 kommer ut før en 7 rulles. Big Six og Big Eight er like spill og blir betalt på 1: 1.

Propositions-spill - Disse spillene kan gjøres når som helst, og bortsett fra hardways, er de alle ett rollespill:

  • Eventuelle Craps: Vinner hvis en 2, 3 eller 12 kastes. Utbetaling 8: 1
  • Noen syv: Vinner hvis en 7 rulles. Utbetaling 5: 1
  • Elleve: Vinner hvis en 11 kastes. Utbetaling 16: 1
  • Ace Duece: Vinner hvis en 3 rulles. Utbetaling 16: 1
  • Ess eller Boxcars: Vinner hvis en 2 eller 12 kastes. Utbetaling 30: 1
  • Horn Bet: Det fungerer som spill på 2, 3, 11 og 12 på en gang. Vinner hvis et av disse tallene rulles. Utbetaling bestemmes i henhold til nummeret rullet. De andre tre spillene går tapt.
  • Hard: Innsatsen på et hardwaynummer vinner hvis det kastes hardt (summen av par: 1-1, 3-3, 4-4.) Før det rulles lett og en 7 kastes. Utbetalinger: Hard 4 og 10, 8: 1; Hard 6 og 8, 10: 1

Great gambling informasjon nettsted

Bruke "Hovedmeny"på høyre margin for å utforske dette nettstedet. Dette er et omfattende spill for gambling informasjon med råd om å vinne, hvordan å gamble, spillstrategi, oppføring av de beste online kasinoene og verdensbaserte kasinoer katalog.

Emner som dekkes inkluderer spilloppsummering, regler, hvordan man spiller, hvordan man vinner, spillstrategi, spillsystemer, gambling tips, på: Blackjack, Roulette, Poker Classic og varianter som Texas Hold'em poker, Craps / Dice, Slots og Videopoker. , Baccarat, Keno, Lotteri, Powerball, Bingo, Sportsspill, Hesteveddeløp og Greyhound racing.

Dette er gambling nettsiden med mye informasjon og ressurser, samt nyttige råd og hyppige oppdateringer takket være din nyttige tilbakemelding.

Slik spiller du Craps:

Gratis spillbrett

Dice Drinking Games er lett å spille siden det handler om flaks.

Craps og Fare relaterte terningspill spilles vanligvis for å passere tid. Craps skjer også med å være et stift Casino-spill som er en spesialisert variant av Hazard. Forskjellen er rett og slett at Craps fokuserer på innsatsaspektet, og har derfor et mer komplisert satsingssystem.

Kast terningene og betal prisen!

For jevn spilling bør spillerne ha et diagram for de vinnende / tapende resultatene for terningrullene. Fun Free Party Games gir et Craps / Hazard Chart of Outcomes for din enkle referanse; Vi gir deg også et gratis, utskrivbart Craps-bordoppsett nær slutten av denne artikkelen, for å gi spillet ditt en Casino-følelse.

Regler for Craps / Hazard: Slik spiller du Craps:

Hvis du allerede kjenner reglene, så fortsett å lese nedenfor for å finne våre regler for Craps / Hazard Drinking Game.

I mellomtiden finner du vår Craps / Hazard Chart of Outcomes nedenfor for din neste spill natt!

Introduser skandale til festnålene dine med

Kama Sutra 3-i-1 Mega Sexy Games Bundle!

Mens dine Classic Tabletop-spill av bingo, spillkort og dominoer gjør deg i strid med antiseptiske tall, symboler og pips. Våre spennende frie bordspill er peppered

med saftig scener av fysisk karakter!

en virkelig inspirerende visuell opplevelse! Det lar deg sette stemningen for resten av festen din!

De Kama Sutra 3-i-1 Mega Sexy Games Bundle : Få vennene dine til å dele vitser, anekdoter, og kanskje til og med noen seriøse råd om hva våre vakkert 3D-Rendered Kama Sutra scener må "say9quot ;! Spill disse spillene, og du kan aldri se på vennene dine på samme måte igjen! Kom Bli med på moroa!

Resultatplan for Craps / Hazard:

* Et vinnende utfall for Hazard avhenger av "Main9rdquo; som spilleren ringer i begynnelsen av sin tur. Denne "Main9rdquo; kan være et tall fra 5 til 9 (inkludert).

* Et vinnende resultat for Craps antar at "Main9rdquo; er alltid "79rdquo ;.

* Se diagrammet over resultater som følger for de vinnende / tapende resultatene basert på valg av "Main9rdquo;

MERK: De skyggelagte cellene i diagrammet nedenfor gjelder for Craps, som er en spesialisert variant av Hazard som alltid har en Main of "79quot ;.

Craps / Hazard as a Drinking Game:

Siden Craps / Hazard er et kort spill, anbefaler FFPG følgende tilnærming til å spille Craps / Hazard som et drikkespill:

For fans av hardvann: En full runde må spilles til enden før noen tar en drink, det vil si at terningen skal gjøre en komplett krets mellom alle spillerne. Spillerne tar en drink i henhold til utfallet av deres svinger:

* Vinner sin tur på første kaste: tar ingen drink

* Vinner sin tur i et etterfølgende kaste: tar 1 drink

* Taper sin tur: tar 2 drinker

I hver runde unngår vinneren å ta et skudd. Spill er bundet til å være rask tidlig; etter de første rundene med drinker vil du imidlertid se at spillene dine begynner å bli høye og morsomme, og festen kan begynne på alvor.

Merk: FFPG anbefaler tequila eller vodka skyttere. Vær klar med skottglass. Det er en god ide å forberede skuddene på forhånd.

For fans av øl, vin, vin kjølere, etc:

I denne versjonen har drinker hatt under spillet. Når en spiller kaster "OUT9rdquo ;, tar han en drink.

Som et alternativ kan du revidere reglene slik: når en spiller ikke går i, tar han en drink.

Craps / Hazard som et voksenparti Strip spill:

Siden Craps / Hazard er et kort spill, anbefaler FFPG følgende tilnærming til å spille Strip Craps / Strip Hazard:

For lange spill: En full runde må spilles til enden før noen tar av seg en artikkel av klær, det vil si at terningen skal gjøre en komplett krets mellom alle spillerne. Hver spiller fjerner klær i henhold til utfallet av hans / hennes sving:

* Vinner sin tur på første kaste: tar ikke noe av seg

* Vinner sin tur i et etterfølgende kaste: tar av 1 artikkel av klær

* Taper sin tur: tar av 2 klær

I hver runde unngår vinneren å ta av alt.

I denne versjonen stripper spillerne seg ned under spillet. Når en spiller kaster "OUT9rdquo ;, fjerner han en klærartikel.

For enda kortere spill kan du revidere reglene slik: når en spiller ikke går i, fjerner han / hun en klærartikel.

For din neste Strict Adult Party, prøv de ovennevnte reglene: Bland dem opp for å komme til en Strip and Drink Craps / Hazard Game!

Gratis Utskriftsbar Craps Tabelloppsett

Dette er tabelloppsettet som brukes i Casino-stil Craps i GIF-format. Du kan laste ned og skrive ut så mange kopier som du ønsker.

Våre morsomme og gratis drikkespill er gruppert i henhold til følgende kategorier:

T artikkelen gjelder bare når du spiller på et live craps-bord. Når du spiller online, klikker du bare på "Roll the Dice" -knappen, og datamaskinen simulerer en rulle som regel med kule lydeffekter. Så, hvis du er motvillig til å rulle terningene på et levende bord, så har du enda en god grunn til å spille craps online. Som nevnt i våre andre artikler, er fordelene ved å spille craps på nettet rikelig, men hvis du skal spille på et levende bord, bør du vite hvordan du skal håndtere terningene.

Vi tror du vil nyte denne artikkelen, så her er noen flere relatert til Craps Dice:

Ok, la oss komme til det.

Etter hvert kast samler stavmannen terningene og plasserer dem i midten av bordet mens de venter på at forhandlerne skal hente seg. Hvis det er overfylt med mange spill på bordet, venter stavmannen til forhandlerne betaler alle vinnende spill. Når forhandlerne er klare, skyver klokken på terningene. Uansett hva som skjer ved bordet (for eksempel en samtale mellom en spiller og forhandleren, forhandleren re-stacking chips eller noe annet som skjer der mannskapet ikke ser ut til å være oppmerksomt), når stickman skyver terning til deg, det er en tydelig indikasjon for at du skal hente dem og kaste dem. Ikke nøl med. Ikke spør, "Er alle klar?" Det spiller ingen rolle om de er klare eller ikke, det er ikke ditt problem å bekymre seg for. Ved å skyve terningene til deg med sin pisk, forteller stavmannen i utgangspunktet: "Skynd deg og kast terningene." Stickman jobber med å holde spillet i gang med minimal forsinkelse. Tross alt, jo flere ruller kasinoet kan få per time, desto mer profitt gjør de fra nybegynnere og boneheads som ikke vet hva de gjør. (Husk at kasinoer gjør mesteparten av fortjenesten fra spillere som ikke kjenner spillet, ikke fra sterke spillere som deg og jeg)

Hvis du er en ny skytespiller for et nytt spill, vil stickman tømme sin terningskål på bordet og skyve alle terningene til deg, vanligvis tre eller fire par (se vår artikkel om komponentene til et crapsbord for å forstå "Terningskål"). Når du velger to terninger å kaste, bare nå ned og ta to. Ikke analyser hver dør eller omarrangere dem eller ta for alltid å plukke to. Bare ta noen to slik at spillet kan starte. Det er irriterende når en ny skytespiller plukker opp alle seks terningene, slipper dem alle på bordet, spretter dem alle sammen igjen, og så slipper de dem igjen og igjen og prøver å finne et par som han mener er heldig. Ikke gjør dette. Det er uansett og bare dumt fordi det ikke er noen heldige terninger. Andre spillere er ivrige etter at spillet skal begynne, og ingen vil vente på noen klovn å kaste bort tid på å prøve å finne ut hvilke to terninger som skal lande seg. Bare velg to og start spillet.

Ved bruk av terningene, bruk alltid en hånd og aldri la terningene gå ut av bordet. "Forlat bordet" betyr å bringe dem utenfor det imaginære flyet som strekker seg rett opp rundt kanten av bordet. Med andre ord, når du holder terningen, må du alltid holde hånden inne i bordet. Hvis du vil ta en ølfløy eller klem din kone, må du gjøre det før du plukker opp terningene. Når du plukker dem opp, vil mannskapet se deg som en hauk til du kaster dem. Dette er en standardregel blant alle kasinoer for sikkerhetsformål. Det er vanskelig å introdusere kule terninger inn i spillet ved å bruke bare en hånd når den er i ren utsikt over bordet. Hvis du aldri har spilt på et levende bord, og hvis dette er første gang du noen gang har håndtert terning, kan du være nervøs eller så spent at du glemmer disse grunnleggende reglene. Mannskapet vil raskt minne deg om med høflig, men fast, å be om at du bare bruker en hånd og holder den i vanlig visning inne i bordet.

For å få besetningen til å se etter skrå terninger litt lettere, liker jeg å blinke en tom hånd like før du tar opp terningene. Når jeg kommer ned for terningene, snur jeg raskt opp håndflaten min, blitsen åpner fingrene mine slik at de (og kameraet) kan se at hånden min er tom, og så ta tak i terningene. Det er en øyeblikkelig flytende bevegelse akkurat lenge nok for mannskapet å se min tomme hånd, men rask nok at de fleste spillere ikke engang merker det og ikke skjønner hva jeg gjør.

Smid kaste terningen, begge samtidig, til den andre siden av bordet, slik at de treffer crapsbordet først og deretter spretter mot bakveggen, noe som sikrer at du ikke har kontroll over resultatet. Hvis terningene kommer nær bakvegget, men ikke slår det, vil stickman trolig kalle det bra, men vil høflig be deg om å slå bakveggen på alle fremtidige kast. Følg disse enkle reglene, og du vil bare gjøre det bra:

  • Håndter terningene med kun en hånd.
  • Ikke ta terningene utenfor bordet (hold dem inne i bordet).
  • Glatt tennene. Ikke skyv, slipp eller kast dem hardt.
  • Ikke kast terningene høyere enn forhandlerens høyde.
  • Kast terningene slik at de lander på bordet, følte og hoppe mot bakveggen.

Noen ganger, selv med en fin, glatt rulle, hopper en dør av bordet. Det er greit, det skjer. Stickman kaller, "Ikke kast", tømmer tærskålen, og skyver alle terningene til skytteren for å velge et annet par. En "no roll" betyr at rullen ikke teller og ingen vinner eller taper noen spill. Når en dør forlater bordet, har skytten muligheten til å be om "Same die", noe som betyr at han vil fortsette å bruke den som fløy av bordet. Dette er ren overtro, spesielt når skytteren har en varm rulle. Å bytte en dør eller begge terningene midt i en varm rulle regnes som uflaks. Hvis bordet er kaldt eller hakket, så skiller det seg vanligvis ikke om å bruke den samme døden fordi det ikke er heldig (hvis det var heldig, ville bordet ikke være kaldt eller hakket), så skyteren bare tar en Ny en fra gruppen som Stickman tilbyr.

Når en dør forlater bordet, finner en spiller eller et medlem av pitpersonalet (ikke bordpersonalet) det, plukker det opp og slipper det på bordet. Forhandlerne får aldri forlate bordet for å søke etter en dør; de må alltid holde øynene på bordet. Etter å ha funnet døden, har en spiller ikke lov til å sende den direkte til en forhandler. Forhandlere og spillere har ikke lov til å bytte ut noe hånd-til-hånd, enten det er penger, chips, terninger, mat eller noe. I stedet faller spilleren døren på bordet, og forhandleren plukker den opp og overlater den til bokmannen. Boxman inspiserer da for å sikre at den har de riktige markeringene og noen ganger spinner den mellom tommel og pekefinger for å kontrollere at den ikke er vektet på den ene siden. Hvis det passerer inspeksjon, som det vanligvis gjør, gir bokseren det til stavmannen å sette i tærskålen, eller han slipper den på bordet og stavmannen skyver den til skytten for å bruke på neste rulle.

En annen "no roll" situasjon oppstår når en dør kommer til å hvile på boxmanens chip stack. Når dette skjer, samles stickman ganske enkelt sammen de to terningene og skyver dem tilbake til skytespillet for et annet kast.

Noen ganger lander en dør på skinnen (det vil si spillerens brikkehylle rundt bordets øverste kant). Når dette skjer, sier stickman vanligvis noe morsomt som, "Ikke kast, for høyt til å ringe." En god stickman bruker mange rimer og skikkelser som legger til moroa å spille på et levende bord. Noen ganger har et godt online kasino en morsom stickman banter innebygd i programvaren for å gi spillet den ekstra følelsen av å spille på et levende bord.

Andre situasjoner forekommer ofte som man kanskje tror er "no rolls", men i stedet er gyldige ruller. Disse situasjonene er når en dør kommer til å hvile seg mot veggen, lener seg på en spillers brikke på bordet, eller lener seg mot boxmanens brikkebunke. En "slankere" er et gyldig kaste og resultatet for det dør er fast bestemt på å være nummeret som står mest opp. Noen ganger er beslutningen om hvilket nummer som står mest oppe, subjektivt og spillerne kan eller ikke er enige med mannskapets samtale, spesielt når det er en tapende 7-ut. Du kan argumentere alt du vil, men bokseren vil ikke endre sin beslutning. Beslutningen er gjort og spillet fortsetter. En av fordelene med å spille på ditt favoritt online kasino er at du ikke trenger å bekymre deg for leaners som blir kalt mot deg.

De grunnleggende "Don'ts" for å kaste terninger er oppsummert som følger. Ofte kan et "dårlig" kaste anses å være gyldig, men det er fortsatt et dårlig kast og bør unngås på grunn av negative konsekvenser som beskrevet nedenfor.

Kast ikke terningene så hardt at de treffer bakveggen før du treffer bordfiltet. I stedet kaster de dem jevnt, slik at de først treffer bordet, og deretter spretter av bakveggen og holder seg inne i bordet.

Kast dem ikke så hardt at de spretter gjentatte ganger av bordet, kast etter kaste. Dette holder opp spillet og frustrerer alle. Noen ganger kan en flygende dø slå en annen spiller og kan skade. SEG at du er lei meg hvis ditt harde kaste får en dør til å hoppe av bordet og treffe noen, spesielt hvis det rammer dem i hodet.

IKKE kaste dem så svakt at de knapt treffer bakveggen. Unngå svake, patetiske kaster. Hvis et svakt kaste resulterer i en 7-ut, vil alle ved bordet klandre deg for uflaksen som sissy kaste forårsaket.

Ikke prøv å være fancy med ditt kaste. Ingen bryr seg om overtro eller talent for å vri armen eller håndleddet i rare posisjoner når du starter terningene på vei. Dessuten ser du latterlig ut. Bare plukk opp terningene og kaste dem.

IKKE kast bort alles tid til å arrangere terningene i en bestemt retning før du plukker dem opp. Det er greit hvis du vil bruke flaks eller overtro når du spiller, så lenge det ikke påvirker andre spillere. Ved å ta for alltid å stille opp terningene dine i din heldige orientering og bruke en slags mojo til dem, forsinker du spillet, noe som frustrerer de andre spillerne. Så ikke gjør det.

Ikke prøv å dukke opp som om du er dyktig på å kontrollere ditt kast (det vil si som om du på en eller annen måte kan kontrollere utfallet). Denne rip-off kalles "terningkontroll" eller "terninginnstilling" (vi bruker en hel artikkel som avslører absurditeten til begrepet terningkontroll). Hvis et kaste anses gyldig (det vil si terningen spretter av bakveggen), er det ingen måte hvem som helst kan styre terningene for å konsekvent produsere et ønsket utfall. Jeg bryr meg ikke om hva du leser i en hvilken som helst bok eller hvor som helst på nettet om noen svindelens krav om å ha praktisert 40 år for å lære å kaste terning og påvirke resultatet. Det er ren tull. Skytingen kan være i stand til å kontrollere terningene for øyeblikket de flyr gjennom luften, men så snart terningene treffer bordet, føltes og hoppet av bakveggen, er resultatet helt tilfeldig. For å sikre et tilfeldig utfall, er terningene pålagt å treffe bakveggen, som har alle de gummipunktene (dvs. kalt "pyramider") som fører til at terningen spretter helt tilfeldig. For å unngå å se dumt, prøv ikke å styre terningene med ditt rare grep eller kaste stil. Bare ta tak i og kaste dem til den andre enden av bordet.

Må ikke sikte på store stabler med sjetonger i den andre enden av bordet. Når den andre enden har høye ruller som har mange sjetonger stablet på bordet, ikke prøv å slå over stablene. Chips flyr overalt og gjør et rot og opprører mannskapet fordi de må huske hvor alle disse sjetongene går. Hvis du ser brikkestabler i den andre enden av bordet, gjør forhandlerne en tjeneste og prøv å sikte vekk fra dem. Hvis du ved et uhell slår på sjetongene og sprer dem til vindene, vær ikke bekymret, de vil ikke si noe de første par ganger. Men hvis kaster rutinemessig banker sjetonger overalt, vil de høflig be deg om å stoppe.

IKKE slå speilet på innsiden av bordet. Terningene er harde og hjørnene er spisse, ikke avrundede. Ikke bry deg kasinoets speil.

IKKE slå terningen mot bordplaten for hell før du kaster. Det er greit å trykke dem forsiktig en eller to ganger på bordplaten, men slå dem ikke hardt.

IKKE ta for lang tid å blåse på terningen for hell. En rask puff er greit så lenge det ikke forsinker kaste. Husk at overtroene dine er bra så lenge de ikke påvirker andre spillere. Unødvendig forsinkelse av spillet påvirker andre spillere (det vil si at de gjør dem sint). Dessuten vil ingen spytte som kommer ut av munnen din med et godt hardt slag for å komme på terningene. Så spør din kone å gi bare en mild puff, men gjør det raskt, slik at du ikke holder opp spillet.

Det vil ikke vare lenge for deg å bli vitne til et bredt spekter av terningkastende teknikker. Noen er morsomme, noen er vanlige, og noen er så svært forverrende. For eksempel, la oss se på noen av grep folk faktisk bruker på et levende bord.

De fleste vanlige folk tar bare opp terningen og kaster dem raskt uten å tenke på teknikk. Som vi vet i livet, er det alltid de som må være forskjellige (noe som noen ganger er bra, men ikke når man håndterer craps terninger). Disse menneskene tror at de har et greit grep, legger flaks til terningene, eller at de bidrar til deres evne til å kontrollere terningene. Å ta et merkelig grep er bare det første skrittet i deres galte terningkastende rutine.

Tro det eller ei, disse sprø grepene har til og med navn. Jeg finner det så bisarrt at folk faktisk tror at disse forskjellige grepene kan påvirke terningen for å øke sjansene for å lande en bestemt måte. Her er bare noen få ting ... 2-fingerpinnehåndtaket, 3-fingeret frontgrep, isthåndgrepet, det flygende V-grepet, låsegrepet, det stablede grepet, det 3-fingers fremre diagonale grepet, 2 -finger foran diagonalt grep, og 5-finger grep. Jeg lager ikke disse tingene! Dette er alle virkelige grep som svindlere har truffet for å få deg til å tro at du kan påvirke utfallet av en terningrull.

Ikke bare sliter de med å ta et av disse bizarre grepene, de må først rette opp og orientere terningene før de tar taket. For eksempel vil du se en klovne slå en dør slik at nummer 6 har pips som peker i en retning og så slår den andre dør slik at 6 har pips som peker i en retning vinkelrett på den første dysen ("pips" er prikker på en dør). De andre spillerne står stille og stirrer på skytespilleren. Skytespilleren er uvitende om frustrasjonen og utålmodigheten som bygger opp i alle andre. Til slutt får skytteren terningene nøyaktig arrangert slik at alt i kosmos er justert med mojoen han skal gi på terningene. Men vent, han er fortsatt ikke klar! Han plukker dem ikke bare; han må nøye ta sitt presise grep. Først gnider han forsiktig tommelen og fingertuppene sammen får en følelse for det perfekte trykket. Deretter forstyrrer han fingrene i riktig grepstilling og senker sakte hånden til terningene. Allikevel så forsiktig plukker han opp terningene og lukker da øynene i dyp tanke mens den mystiske mojo overføres fra sin forbindelse med kosmos gjennom hans kropp og til terningen. Til slutt sender han terningen på vei til den andre enden av bordet. Sikkert nok, etter alt det tullet, ruller han en tapende 7-ut. Igjen, jeg lager ikke dette. Det skjer. Ikke vær en av disse tullene. Bare hent opp terningene og kaste dem uten å unødig forsinke spillet. (Dette er en annen god ting å spille på et online kasino, du trenger ikke å sette opp med slike klovner som tar evig tid for å rulle terningene.)

Etter at et spill avsluttes med en 7 ute, overlater stickman terningen med klokken til neste spiller. Hvis spillet avsluttes med en naturlig eller ved å rulle poengnummeret, fortsetter samme skytter å rulle til neste kamp. Hvis skytteren er varm og treffer punkt etter punkt, kan hun holde terningen i 30 minutter eller mer. Av alle årene har jeg spilt craps, den lengste jeg noensinne har sett en skytter, hold terningene, er omtrent en time.

Hvis du ikke vil skyte, trenger du ikke. Du kan velge å sende terningene til neste spiller med klokken. Hvis du er for nervøs eller på annen måte ikke klar til å skyte, gjør du bare en vinkende bevegelse med hånden mot neste spiller og fortell stickman, "Pass". Stickman skyver deretter terningen til neste spiller.

Formål med denne koden: simulere 100 spill av CRAPS og ta opp # av første runde tap, første runde vinner, andre runde tap PLUS poeng, og andre runde vinner PLUS poeng.

De som ikke er kjent med reglene i CRAPS; du ruller i utgangspunktet to dør, hvis resultatet er noe annet enn totalt 2, 3 eller 12, kommer du til å rulle igjen (tallet du rullet den svingen blir bevart og lagt til poengene dine). Hvis du ruller en 7 eller 11, vinner du automatisk.

Det er her jeg er så langt:

Alt jeg spør om er at du gir meg muligheter på hvordan jeg kan bevare de punktene som skal skrives ut på slutten ??

Dessuten føler jeg at koden min kunne skrives bedre og mindre redundant, forslag?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

8 + 2 =

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map