roulette hjul simulering

roulette hjul simulering

Simulering av Roulette Wheel Gambling

ROULETTE_SIMULATION, et MATLAB-bibliotek som simulerer spinn av et roulettehjul og evalueringen av visse vanlige roulette-spill.

Et rettferdig hjul ville ha 36 lommer; Et europæisk hjul har en ekstra "0" lomme, mens et Las Vegas-hjul har "0" og "00" lommer. Lommer "0" og "00" er generelt tapere for spilleren. Spillere kan satse på et enkelt nummer, rødt eller svart, merkelig eller jevnt, lavt eller høyt, kolonne 1, 2 eller 3, eller mer kompliserte spill. Utbetalingene beregnes som om det ikke var 0 lommer, så dette gir huset en betydelig kant.

Datakoden og datafilene som er beskrevet og tilgjengelig på denne nettsiden, distribueres under GNU LGPL-lisensen.

ROULETTE_SIMULATION er tilgjengelig i en MATLAB-versjon.

BROWNIAN_MOTION_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer brunisk bevegelse i en M-dimensjonal region.

COIN_SIMULATION, et MATLAB-bibliotek som ser på måter å simulere eller visualisere resultatene av mange kaster av en rettferdig eller partisk mynt.

DICE_SIMULATION, et MATLAB program som simulerer N tosses av M terninger, noe som gjør et histogram av resultatene.

DUEL_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer N repetisjoner av en duell mellom to spillere, hver av dem har en kjent brannnøyaktighet.

GAMBLERS_RUIN_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer spillet av gamblerens ødeleggelse.

HIGH_CARD_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer en situasjon der du ser kortene i en kortstokk en etter en, og må velge den du synes er den høyeste og stoppe.

ISING_2D_SIMULATION, et MATLAB-program som utfører en Monte Carlo-simulering av en Ising-modell, en 2D-serie med positive og negative ladninger, som hver sannsynligvis vil "flippe" for å være enig med naboene.

LIFE_OPENGL, et C-program som bruker OpenGL til å vise utviklingen av John Conways "Game of Life", av Simon Green.

LORENZ_SIMULATION, et MATLAB-program som løser Lorenz-ligningene og viser løsningen, for forskjellige startforhold.

POISSON_SIMULATION, et MATLAB bibliotek som simulerer en Poisson prosess der hendelser tilfeldigvis oppstår med en gjennomsnittlig ventetid for Lambda.

RANDOM_WALK_1D_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer en tilfeldig spasertur i en 1-dimensjonal region.

RANDOM_WALK_2D_AVOID_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer en selvavvikende tilfeldig spasertur i en 2-dimensjonal region.

RANDOM_WALK_2D_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer en tilfeldig spasertur i en 2-dimensjonal region.

RANDOM_WALK_3D_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer en tilfeldig spasertur i en tredimensjonal region.

REACTOR_SIMULATION, et MATLAB program som en enkel Monte Carlo simulering av skjerming effekt av en plate av en viss tykkelse foran en nøytron kilde. Dette programmet ble gitt som et eksempel med boken "Numeriske metoder og programvare".

SIR_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer spredningen av en sykdom gjennom et sykehusrom på M by N-senger, ved hjelp av SIR-modellen (susceptibel / infisert / gjenopprettet).

THREE_BODY_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer oppførselen til tre planeter, begrenset til å ligge i et fly og beveger seg under tyngdekraften, av Walter Gander og Jiri Hrebicek.

TRAFFIC_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer bilene som venter på å komme gjennom trafikklys.

TRUEL_SIMULATION, et MATLAB-program som simulerer N repetisjoner av en duell mellom tre spillere, hver av dem har en kjent firingsnøyaktighet.

Roulette Simulator - Gratis Online Roulette Spill

Spill gratis online roulette for moro og forskning. Alle våre roulette spill genererer sine tilfeldige tall med moderne tilfeldige algoritmer og håndterer bare poeng. Med våre virtuelle roulettehjul har du det ideelle interaktive nettverktøyet for å lære og forstå hvordan du kan vinne og miste på roulette. Alle som vil oppleve sine ferdigheter, er invitert til vårt vurderingsspill hvor roulette-entusiaster fra hele verden sammenligner resultatene sine. Ha det gøy!

Lær og forstå roulette gjennom praktisk bruk

Med våre gratis roulette-simulatorer kan du lære og forstå aspektene av sannsynlighet, logikk, regler og strategi uten økonomisk risiko. Vi tilbyr spillene for moro og forskning. De er gratis å bruke.

Roulette regnes som et fair luck, fordi kurset og utfallet avhenger bare av tilfeldighet. Et moderat hus fordel for spillet arrangøren senker sjansene for å vinne bare litt mindre enn 50 prosent. 18/37 - 48,65% i europeisk roulette og 18/38 - 47,37% i amerikansk roulette.

Hver spiller kjenner den høye følelsen av å være en vinner og problemer med tap, så vel som følelsen av ikke å ha stoppet i det rette øyeblikk. Vi har opprettet disse rulettverktøyene slik at nybegynnere og avanserte spillere kan teste sine strategier uten risiko.

Våre roulette simulatorer bruker de nyeste algoritmer for tilfeldig talgenerering. Den tilfeldige tallgenerasjonen er hjertet til et hvilket som helst programvarebasert roulette-spill.

En erfaren roulette-spiller prøver vanligvis å bygge bro over fordelene ved hjelp av progresjonsstrategier. Disse strategiene er kjente probabilistiske teorier som beskrives mer detaljert her. Disse begrepene er imidlertid begrenset i deres effektivitet, men gir strategen en fordel over lekhet og ser ut til å fungere i en viss tidsperiode.

Matematikeren snakker om loven om store tall, som en spiller ikke kan unnslippe fordi det store antallet er sterkere og sterkere enn en kortvarig avvik fra den sannsynlige serien. På den ene siden er det argumentert igjen og igjen at på grunn av tilfeldighet er alt mulig, så også fraværet av en begivenhet i svært lang tid. I praksis blir disse periodene imidlertid regelmessig avsluttet av det sannsynlige.

Mens roulette-spilleren må bestemme seg for en prediksjon før forekomsten av en tilfeldig hendelse, blir avgjørelsen tilfeldig. Roulette-maskinvaren må være utformet på en måte, slik at det ikke kan foretas forutsetninger om neste arrangement.

En tilfeldig hendelse kan ikke forutsies. Likevel kan vi se nærmere på tilfeldige hendelser og gjøre visse uttalelser. Det er sikkert at 1 begivenhet fra 37 eller 38 mulige hendelser kommer fram. Vårt mål er å stå som en vinner i så mange av disse hendelsene som mulig.

Roulette eksisterer siden det 18. århundre i Frankrike og ble mer populært på 1800-tallet i Italia, Tyskland, Storbritannia og i første del av det 20. århundre i USA. I dag er Roulette kjent i de fleste land i verden. Oppfinnelsen av Roulette Wheel var ikke hensikt å skape en enhet for en av de mest elskede spillene til gambling. I stedet ble det antatt som et hjul av tall som solidt skaper tilfeldige tall på en mekanisk måte og gir mulighet for å studere tilfeldige fordelinger. Det er ikke noe bevis på den nøyaktige alderen til roulettehjulet. I noen kilder blir Blaise Pascal kreditert som oppfinner, andre hevder at europeiske handler fant ideen om nummererte hjul i Kina og importerte den til Europa.

Gambling generelt anses som farlig når spillere i vanskelige situasjoner risikerer sin økonomiske integritet. Gaming på penger har alltid potensial til å forårsake store lidelser. De fleste vet vanligvis ikke når de skal stoppe. Selv om en roulette-kamp går bra, og en spiller kan forlate økten med f.eks. fint 50% fortjeneste, i 90 prosent av tilfellene vil spilleren prøve å komme til 100%, og deretter den 200. Men det slutter mesteparten av tiden i et totalt tap av den interne bankrollen.

På den annen side har vi reelle muligheter for et godt kupp. Du kan lese de nøyaktige nummererte betalingsratene med forklaringer og beregningseksempler her: hva er sjansene for å vinne på roulette. Mange spillere deler opplevelsen at spesielt i begynnelsen av et roulette spill er deres spådommer bedre. Vi kaller det FreshMenBonus. Vår statistikk fra de nominelle spillene viser også at mange tapte spill hadde massive topper av fortjeneste før kampen gikk ned til slutt. Men kvaliteten på en mulighet til å innse, er å forlate stedet og nyte suksessen så snart muligheten har levert. Her er den magiske (uvitenskapelige) formelen: Hvis du føler deg personlig godt og du har den ideen på grunn av en spesiell inspirasjon om det neste fallende nummeret, vil du sannsynligvis treffe en av dem i løpet av de neste forsøkene. Hvis du har en god ide fra samme kvalitet rett etter treffet, kan du fortsette. Hvis du ikke har noen anelse om hva som kan falle neste, bør du slutte.

Gratis Roulette Simulator (Roulette Game Online)

Hvis du spiller for ekte online, vet du hvilke kasinoer som er anerkjente og har aldri nektet utbetalinger. Se anbefalte LIVE ROULETTE Online Casinos (live-forhandlere).

Om denne Roulette Game Simulator

Dette er ikke ekte roulette fordi den eneste "ekte" rouletten innebærer et fysisk roulettehjul og en ball. Programvarespill er ganske enkelt "spilleautomater" med roulettehjul animasjoner, og vinnende nummeret er valgt av en tilfeldig talgenerator. Imidlertid har ovennevnte simulator følgende nøkkelforskjeller:

1. Vinnende tallet bestemmes av ballens og hjulets fart.

2. Hastigheten på ballen og hjulet er randomisert.

3. Du kan se ballen til enhver tid.

4. Hjulretningen veksles hver tur.

Så det emulerer hva som skjer på ekte hjul, selv om det fortsatt ikke er en erstatning for testing på ekte hjul.

Regler og Slik spiller du rulett

Hvorfor du ikke bør teste systemer med online kasino programvare

De fleste online kasinoer lar deg spille roulette med testkontoer gratis. Du satser ikke med ekte penger. Hvor ekte hjul ikke er involvert, er de vinnende tallene ikke "rettferdig tilfeldig". Spesielt er de rigget slik at du vinner oftere enn du ville hvis resultatene var virkelig tilfeldige. Dette er for å overbevise deg om at systemet ditt fungerer, og du bør satse med ekte penger. Men når du begynner å spille med ekte penger, er oddsene tilbake i kasinoets favør fordi de bruker riktig tilfeldig talgenerator. Dessverre er denne villedende praksis veldig vanlig, så du bør aldri teste noen roulette-system på programvaren som tilbys av online kasinoer.

Hvis du er seriøs om å tjene på roulette

Hvis du vil spille roulette profesjonelt, trenger du ikke se lenger enn roulette-systemer som allerede er påvist effektive. Se korsreferanse-roulette-systemet og roulettdatamaskiner (www.roulette-computers.com)

Gratis Multiplayer Roulette med Live Chat

Et annet gratis spill er multiplayer roulette på http://www.rouletteplayers.org/register - se skjermbilde nedenfor:

Den bruker en database med ekte spinn og ikke RNG (random number generator). Den ble designet for www.rouletteforum.cc-fellesskapet, men alle kan lage en konto og spille. Spillerne som vinner mest, vises øverst på topplisten. Du kan også chatte med andre spillere når du spiller og lærer fra dem.

Spillet har ingenting å gjøre med mine roulette systemer eller datamaskiner. Det er bare et morsomt spill jeg opprettet for mine medlemmer for å teste sine roulette-systemer og konkurrere med hverandre. Hvis du legger inn på forumet, vennligst registrer deg med brukernavnet ditt slik at andre kan identifisere deg. Bare én konto er tillatt, og duplikatkontoer fjernes.

Den første tingen å forstå at roulette er et fysisk hjul og en ball. Det har absolutt ingen tilknytning til programvareroulett, som bruker RNG (random number generators) for å bestemme vinnende nummer. RNG-roulette er ikke annerledes enn en spilleautomat. Som forklart ovenfor bestemmer rulettspillssimulatoren på denne siden det vinnende nummeret ved å simulere fysikken. Du ser ikke ballen hoppe rundt som det gjør på et ekte hjul, men spillutfallene er basert på typiske fysiske variabler av ekte hjul.

Kan du bruke et fysikkbasert roulette-system for å vinne konsekvent på spillsimulatoren? Det avhenger av metoden du bruker. Noen metoder vil være effektive, men andre vil ikke, men vi vil ikke avsløre hvilke fordi det ville gjøre vinningen enklere. Vi lar deg finne ut.

Det virkelige roulette spillet har for mange forskjeller å nevne. Hvis du er en seriøs spiller som ønsker å forbedre dine prediksjonsferdigheter, er det ingen erstatning for et ekte hjul. Du kan besøke det anbefalte live-online kasinoet som viser en video-feed fra et ekte hjul i et ekte kasino, og uten innskudd eller ekte penger som kreves. Én ulempe er frekvensen av spinn er lavere enn på roulette spill simulatoren ovenfor. Og det er andre live online webcam roulette kasinoer som har hyppigere spinn, selv om ærligheten av disse kasinoene blir diskutert av mange spillere. Dette er delvis på grunn av de stort sett uregulerte stedene disse kasinoene opererer fra, men også på grunn av merkelig oppførsel der online-spillprogramvaren som brukes til å sette spill, noen ganger uforklarlig avviser vinnende spill. Dette skjer ikke ved anerkjente online kasinoer.

Denne artikkelen handler om ruletthjul, men først la oss ta et skritt tilbake.

En av mine tidligere blogginnlegg var om dartbord. Det spurte spørsmålet:

Hvor er det beste stedet å sikte på en dartbrett? (Med sikte på å få høyest forventede score med et enkelt kast).

Dette er ikke et trivielt spørsmål fordi en dartbrett er klokt designet.

På et dartbord ligger høypunktsregioner ved siden av lavpunktsregioner. Hvis du klarer å slå et høyt score segment, flott, men hvis du savner deg, blir du straffet kraftig. Andre regioner har mange mellomstore områder som nær naboer.

Kanskje er det bedre å sikte på et av disse middelsområdene? Du kommer ikke til å slå store poeng, men du skal heller ikke få lave poeng. Avbryter disse tingene?

Sannheten er (som så mange ting), det kommer an på.

Det avhenger av hvor dyktig du er. Hvis du er en flott dartspiller, og kan kaste konsekvent da, ja, for all del, sikte mot de høye målområdene; Du vil treffe disse mesteparten av tiden, og maksimere forventet poengsum. I den andre enden av skalaen, hvis du er en veldig dårlig spiller, bør du bare sikte mot bullseye i midten av styret. For deg får du noen poeng fra din dart er en seier! Bare å slå på styret er en prestasjon!

For spillere med ferdigheter i midten, avhengig av hvor god (nøyaktig) du er, vil ditt målpunkt endre seg. Hvis du er interessert i å lære mer, oppfordrer jeg deg til å lese min tidligere artikkel.

Vi kan se at det er logikk på arrangementet av score rundt et dartbord. På grunn av kontroll kan en informert spiller gjøre valget for å sikte på en høy maksimering potensiell scoring region (som har høy varians), eller gjøre en mer pålitelig og mindre risikabel skutt til en middelmådig region.

Hvorfor er tallene i et roulettehjul arrangert pseudo-tilfeldig? Det er ikke som om en roulette spiller har noen innspill til hvor ballene lander. Hvorfor ikke plassere alle tallene i numerisk rekkefølge og bli ferdig med det?

Hvis vi ser på et offisielt ruletthjul, er tallene ikke i orden:

Bilde: bejadin.info

Hvorfor ikke bare merke dem ordinært? Før vi prøver å svare på dette, må vi først se på hvordan de skjer.

Navnet 'roulette' kommer fra franskmenn, og navnet betyr 'lite hjul'. Det er en indikasjon på at hjulets invetor ikke var noe annet enn matematikeren Blaise Pascal.

"Du kan ikke slå et roulettebord med mindre du stjeler penger fra det."

Det er to store stiler av roulette hjul i bruk: europeisk og amerikansk.

Et europeisk hjul har 37 lommer hvor ballen kan lande. Disse er nummerert 1-36, pluss en nummerert null. De ikke-null tallene er halvrød og halv svart. Her er bestillingen deres:

0 32 15 19 4 21 2 25 17 34 6 27 13 36 11 30 8 23 10 5 24 16 33 1 20 14 31 9 22 18 29 7 28 12 35 3 26

Et amerikansk hjul har 38 lommer, samme nummer som ovenfor, men har også en "dobbel null" lomme (mer om dette senere). Her er bestilling på et amerikansk hjul. (Legg merke til at det ikke bare er tilføyelsen av 00-lommen, alle tallene er i forskjellige posisjoner).

0 28 9 26 30 11 7 20 32 17 5 22 34 15 3 24 36 13 1 00 27 10 25 29 12 8 19 31 18 6 21 33 16 4 23 35 14 2

Her ser du hvordan tohjulsvarianter ser ut. Den europeiske, med single zero, er vist til venstre. Den amerikanske, med en dobbel null, til høyre.

Det er noen interessante ting om distribusjonen:

På begge hjulene, hvis du oppsummerer verdiene på alle tallene på hjulet, får du totalt 666. Ikke rart at roulette noen ganger er gitt navnet "The Devil's Wheel"

De nummererte lommene (ikke-null) på begge hjul er halvrød og halv svart.

På det europeiske hjulet skifter tallene rød-svart (med det grønne nullet interstitialt plassert).

Tallene på et europeisk hjul veksler mellom høyt (19-36) og lavt (1-18), nesten perfekt. Det eneste stedet dette ikke skjer er hvor 5 er ved siden av 10.

Fordelingen av rød og svart varierer. Merkelige tall (1-10) er røde, og til og med er de svarte. Dette veksler (11-18) hvor merkelige tall er svart og jevnt er rødt. (19-28) er merkelig rød og til og med svart, og (29-36) er merkelig svart og rød selv.

På et amerikansk hjul varierer tallene motsatt hverandre med bare en. f.eks 27 er motsatt 28, 19 er motsatt 20, 5 er motsatt 6 ...

Tallene er rødt svart på det amerikanske hjulet til de to nulllommer. (Det er samme fargelomme på hver side av null.)

Her er fordelingene i grafform. Først den europeiske:

Nå den amerikanske:

Slik ser disse dataene ut som radarplott. I diagrammene nedenfor viser radiusverdien av lommen på den aktuelle plasseringen. Radarplottet av det europeiske hjulet (til venstre) ser ganske tilfeldig ut (men spikey, med hvert annet punkt inn eller ut). Tomten på det amerikanske hjulet ser litt mer strukturert ut.

Hvis et roulettehjul er godt produsert og betjent, bør det være en ganske effektiv tilfeldig talgenerator (faktisk, hvis vi skal tro på historien, oppfant Blaise Pascal ruletthjulet som en mekanisme for generering av tilfeldige tall).

Uten forspenning eller favoritisme for lomme, bør bestilling av lommer ikke være viktig. Vi kommer til den konklusjon at ordren er derfor psykologisk i naturen.

Det er min spekulasjon at nummereringen er for både overtroisk og smart markedsførings grunner.

Ved å få nummereringen til å forekomme tilfeldig (ikke noe tydelig mønster), forsterker det at dette er et sjansespill. På en eller annen måte hvis alle tallene var ordinært ordnet, ville dette virke mindre tydelig.

Det blir tatt vare på å balansere hjulet slik at lignende tall ikke er tilstøtende eller nært (som om dette er viktig!) På en eller annen måte forsterker at hjulet er rettferdig og "jevnt". Jeg er sikker på at dette er viktig for de som tror på noe konsept for "bevaring av flaks" (The Gambler's Fallacy).

Å ha ingen merkbar mønster innebærer at det ikke er åpenbart hvilke tall som er tilstøtende til hverandre, og igjen forsterker "tilfeldig". (Interessant skjønt: Jeg er ikke en roulette-spiller, men jeg har blitt fortalt av vanlige spillere det, etter en stund, du gjøre raskt lære rekkefølgen av tallene).

Vi så tidligere, variansen av tallene rundt hjulene. Den europeiske versjonen viser ingen åpenbare mønstre. Den amerikanske versjonen viser en mindre struktur og, som vi har sett fra spesifikasjonen av hjuloppsettet, varierer motsatte tall med bare en "enhet". (Som om to tall er numerisk tilstøtende til hverandre, har noen hud i spillet hvordan de er tilfeldig valgt.)

Når vi tar dette et skritt videre, kan vi plotte ut det "roterende glidende gjennomsnittet" (jeg tror bare gjort det termen opp) av hjulene. Øverste rad i plottene under viser tre-års gjennomsnittet. Det jeg har gjort er å ta verdien av lommen, og verdien av lommene på hver side, og i gjennomsnitt. Dette "glatter dem" ut.

Jeg har også generert fem-års gjennomsnittet. Her tok jeg de to verdiene med urviseren, og de to verdiene mot klokken, og verdien av lommen selv og gjennomsnittet ut alle fem av disse.

Personer av vedrosk natur vil være glad for å lære at radarnivåene til disse verdiene er pent 'runde' og 'glatte' som betyr at hjulene er 'balansert' og 'rettferdig'. Poppycock :)

"Jeg pleide å være overtroisk, da jeg hørte det var uheldig, så jeg stoppet!"

I undersøkelsen av denne artikkelen oppdaget jeg en annen forskjell mellom amerikanske og europeiske ruletthjul. Dette er en subtil forskjell, og en som jeg ikke fant godt dokumentert, men bildeteknikk synes å opprettholde.

Bilder: k-bot, mattbuck007

På et europeisk hjul står tallene overfor senter av hjulet. På et amerikansk hjul står de overfor utenfor. Dette er en av de tingene som, når du har sett, kan du aldri se bort, men før du pekte på deg, har du aldri lagt merke til det!

Det er ingen spillsystemer som lar deg konsekvent vinne penger fra roulette. Albert Einstein sa en gang at "Du kan ikke slå et roulettebord med mindre du stjeler penger fra det."

Da jeg var tenåring, husket en av bøkene jeg, gjerne, at lesing ble kalt The Eudaemonic Pie. En ikke-fiksjonsbok om bruken av en gruppe talentfulle studenter fra University of California, Santa Cruz.

Utforming av hva som var (sannsynligvis), verdens første bærbare datamaskiner (som de installerte i hulskosko) slik at de kunne utnytte forspenninger i feilbalansert og konfigurert hjul. Etter programmering og kalibrering av datamaskinene til perculariteter av et målhjul, ved hjelp av en modelleringsalgoritme basert på fysikken, hevder de at de var i stand til å forutsi hvilken "oktett" på hjulet som ballen var mer sannsynlig å lande den.

Dette kan bli utnyttet, og innsatser gjort for å overvinne husets odds og gjøre et positivt forventet resultat.

Opprinnelig publisert i 1985, er boka fortsatt tilgjengelig i dag fra Amazon.

Boken beskriver forskning, design, opplæring og bruk av denne enheten. Jeg vil ikke ødelegge tomten hvis du er interessert i dette (faktuelle) stykket historie.

Så, hvorfor har et amerikansk hjul en dobbel null lomme i tillegg til en enkelt null? Det enkle svaret er hus odds (kasino fortjeneste).

Det er flere måter å satse på et roulettehjul: Satser på et enkelt nummer, og satser om nummeret blir merkelig eller jevnt, ved å satse på om det blir rødt eller svart, hvis det blir høyt eller lavt. Det er mer kompliserte spill basert på rekkevidde av tall. For en komplett liste over innsatsene er Google din venn: Roulette-spill.

Nedenfor er en fremstilling av hva et (europeisk) spillbord ser ut som:

Et kasino utbetales selv-penger på spill basert på rød / svart utfall, eller merkelig / jevn, eller høy / lav. Hvis du satser på $ 1, og du er riktig, får du den opprinnelige innsatsen tilbake, pluss en ekstra dollar. Hvis du mister, mister du innsatsen din.

Hvis det bare var tallene 1-36 på hjulet, ville det være en "mynt-flip", med en 50:50 sjanse for hvert av disse spillene. God (eller i det minste nøytral) for spilleren, men dårlig for kasinoet (det er ingen ta eller fortjeneste). Dette er hvor null kommer inn. Null er ikke merkelig eller enda (det er en matematisk debatt for en annen dag, men for kasino er det et klart nei!). Null er ikke rød eller svart. Det er verken høy eller lav.

Nærværet av null skjuler sannsynligheten. En gang i trettisyv (i gjennomsnitt) vil den komme til land, og så utbetalingen på disse myntvinnerne gir nå en fordel til kasinoet.

Det er en lignende historie hvis du satser på et enkelt nummer. Kasinoet utbetaler 35: 1 hvis du med hell forutsier et enkelt nummer. Ikke dårlig, hvis det ikke var for nærvær av null. Nedenfor er en tabell over de vanlige roulette-spillene, deres tilsvarende utbetalinger, og sannsynligheten for å oppnå dette spillet (for et europeisk hjul).

Forskjellen mellom utbetalinger og sannsynligheten for å oppnå disse er kasinoginjen (kalt husets odds). For et europeisk ruletthjul, på grunn av tilstedeværelsen av null, er husets odds 2,70%

(Hvis du satser på rødt, vil du vinne 18/37 ganger og miste 19/37 ganger. Forskjellen mellom disse, som det er en jevn pengespill, er det forventede resultatet og er 18/37 - 19/37 = - 1/37 ≈ -2,70% og husets odds.)

American Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering for iOS, avslutt

Amerikansk Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering for iOS - Jeg er ikke sikker på at IOS, от разработчиков Candy LLC - Crush The King Temple Clan med et sammenstøt av vanedannende Mega Games! можно скачать и программное обеспечение Amerikansk Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering 1.0. Лицензия: Платно.

Da er det ikke så mye som mulig, fordi det ikke er noe du trenger.

Navn: American Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering

Avslutt: 04 январь 2017 в 10:27

Klikk her for å se American Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering av iOS

Du kan også velge American Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering, avhengig av hva du betaler for.

  1. Чтобы загрузка установочного файла началась, нажмите на синюю кнопку В «Скачать с сервера» расположенную чуть выше.
  2. Du kan velge, endre og oppdatere dine egne bilder på en annen måte.
  3. Vis ikke noe som helst, og du vil ikke se det, men du kan ikke se «Slette».
  4. Nylig lagt til «Last ned» for å legge til en annonse på denne siden. Ваш компьютер.

Du kan ikke legge til noe annet, og du kan ikke finne ut hva som passer med deg. Legg til kommentar og svar

Klikk på American Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimulering av iOS

Da er det viktig at du velger å opprettholde dine personlige problemer og å opprettholde det.

  1. Du kan ikke legge til noe mer, du vil ikke bli skuffet. Det er ikke så mye å gjøre, men det er ikke så lett å gjøre. Gratulerer med det amerikanske spillet Roulette Wheel - Vinn STOR GRATIS - Lucky 777 Cash Casino Maskinsimuleringstid 1. september 04 januar 2017 kl 10:27.
  2. В появившемся окне примите лицензионное соглашение. Du kan selvfølgelig ikke finne noe som passer meg selv, og jeg kan ikke tro at du har noe å gjøre.
  3. Beklager, men du må ikke fylle ut. Bekreft at du ikke er sikker på at du ikke har noen personlige opplysninger.
  4. Du må ikke angi noe, men du må gjerne angi hvilket som helst alternativ. В большинстве случаях программа автоматически компания папку, например i Windows av C: \ Program Files \
  5. В завершение менеджер установки программы может предложить создать «Ярлык набочем столе» или «Папку в меню пуска».
  6. Du må bare fylle ut dine egne oppføringer. Du må ikke angi noe som helst, men du kan ikke legge til noe mer. Du kan ikke legge til noen av de mest populære.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

+ 13 = 23

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map